Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun mä oon kipeä, mä oon väsynyt ja nukun. Mut ei noi kaksi:tasmanian tuholainen ja sen sisko. Aamulla herätään klo. 5.30 siihen, kun tämä tasmanian tuholainen on pyyhkinyt räkää siskonsa feissiin ja kuulemma yskinyt päin naamaa. Mieli on pahoitettu- päivää ei pelasta enää mikään.

Huomenna kutsunnat... Voi perse...

Minä antaisin sellaisen neuvon (siviilipalvelusta harkitseville), ettei semmoista kannata harkita. Kannattaa mennä armeijaan. Se on niin kuin voimistelukurssi, kuntokurssi, eikä siellä mitään vaarallista ole, sellaista, mitä kukaan ei kestäisi. Se on ihan vastaavaa kuin kouluvoimistelu, joskus vaan ammutaan kovilla, mutta sehän on kodikasta. Se on niin mukavaa kuunnella kun kranaatit paukkuu ja tykit ampuvat. Siinä on romantiikkaa. Siitä tulee niin kodikas olo, ainakin minulle. Aina kun paukkuu.

Huomenia.

Mä suunnitteleen remonttia märkätiloihin. Hain vähän ideoita internetistä, tää oli jotenkin aika symppis.

Kylpyhuone.jpg

- - - Updated - - -

Onkohan isänmaan Toivo tehnyt itse vai onko antanut laattamiehelle ohjeet?

Minäkin mietin sitä, onkohan siihen joku syy? Jos mies runkk.. pesee aina vasemmalla kädellä ja pitää suihkua oikeassa? Silloin se olisikin asiakaslähtöistä suunnittelua ja onnistunut ja räätälöity lopputulos.

- - - Updated - - -

Ota anna oikealla, runkk.. pese aina vasemmalla... Eikös semmonen opettavainen lorukin ole olemassa?

- - - Updated - - -

No mutta, ei nuo pikku kauneusvirheet varmaan yhtään latista sitä tunnetta mikä tulee kun homoilee noin komeassa suihkuhuoneessa.

- - - Updated - - -

Tekee mieli, cuntit, kahvia.

- - - Updated - - -

Oikein vahvaa mustaa mokkaa.

- - - Updated - - -

Virkistävä kupillinen costa ricaa

- - - Updated - - -

+ vanhaksi mennyt protheiini patukka

Tuosta homoilusta ja äskeisestä Lauri Tähkän joululevymainoksesta tuli mieleen (ei se), että toivottavasti joku ottaa Laurin rajusti takaapäin ja yllättäen. Ilman lotationee. Vaihtoehtoisesti hän voisi kadota julkisuudesta ja kaikista viestimistä.

- - - Updated - - -

Hirvittävä määkijä.

Lauri Tähkän joululevymainos on kyllä aika masentava juttu.

- - - Updated - - -

Tunnen itseni aika väsyneeksi.

- - - Updated - - -

Nyt jos kuulisin minkä tahansa Yö-yhtyeen kappaleen niin saattaisin hypätä ikkunasta.

- - - Updated - - -

Raskasta kuunnella kun iso mies itkee

- - - Updated - - -

Lauri Tähkässä on se hyvä puoli että siitä tulee mieleen BMW:n seikkailupyörä. Sama ilme.

Mä olen tässä vähän funtsinut. Eli mietiskellyt. Jo vähän pidempäänkin itseasiassa.

Tekis kans mieli kahvia, mutta vasta lounaalla arvioin tilanteen uudelleen. Juon tai en, so not, kunhan isojen appelsiinien kokoiset tissit.

Ei kai vaan pukkaa, kuomaseni, vatsahaavaa? Mikä saa miehen kieltäytymään kahdesti? Ei kun kahvista?

- - - Updated - - -

Eilen oli muuten melkoisia fitness kissoja salilla. Ihan kun ne ois lisääntynyt.

- - - Updated - - -

purrrrr

- - - Updated - - -

Ja salimuoti: parempaan suuntaan on mennyt viime aikoina.

Ei oo vatsahaavaa. Nostovyöstä tuli kyllä ilkeen näkönen fraidu viimeks kun mahaläski jäi väliin mavessa. Siinä sitä sitten kotona seliteltiin.

Tahton vähentää kofeiinin saantia. Maistuu ne vähäisetkin kupit paremmalta sitten. Se on vähän niinku tissien kanssa ei ole, mitä useampi kuppi, sen parempi.

Jahas, nyt on tissit mainittu jo niin monta kertaa tähän aamuun, että täytyy pitää muutaman minuutin tauko.

Tämä on se, eli Tis (i)s it...laitoin tuollaisen sanaleikin tähän nyt piristämään päivää.
Löydätkö tuosta Lontoonkielisestä sananparresta päivän sanan ?

Back
Ylös Bottom