Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia. Mistäs sitä ei alottas tänään.. Kaikenlaista paskaa tuossa olisi väisteltäväksi.

- - - Updated - - -

Santsi ihan sekasin. Karmeita juttuja.

- - - Updated - - -

Tulee töihin keskiyöllä. Outo.

- - - Updated - - -

Se on varmaan joku Pamppyyri!

- - - Updated - - -

Miksi ihmiset postaavat Facebookiin kuvia ruttoisista lapsistaan? Vesirokkoaalto menossa, ja joka toinen mammaihminen postaa kuvia lapsistaan, jotka näyttää ruttopotilailta. EN HALUA NÄHDÄ NIITÄ TAUTISIA, RUPISIA KAKAROITA.

Mä en taas halua nähdä kuvaa mistään pullasta tai piirakasta, MINKÄ TAKIA IHMINEN LAITTAA INTERNETTIIN KUVAN TEKEMÄSTÄÄN PIIRAKASTA!!! Tämän takia en pysty olemaan veispuukissa.

- - - Updated - - -

Laita kostoksi kuva peräpukamasta. Jos sattuu olemaan.

Miksi ihmiset postaavat Facebookiin kuvia ruttoisista lapsistaan? Vesirokkoaalto menossa, ja joka toinen mammaihminen postaa kuvia lapsistaan, jotka näyttää ruttopotilailta. EN HALUA NÄHDÄ NIITÄ TAUTISIA, RUPISIA KAKAROITA.
Tämä! Toinen on mammat jotka laittavat kuvia pennuistaan joilta on lähtenyt hammas! Mitä vittua?! Se on hammas, kaikilta ne lähtee aikanaan ja siinä ei ole mitään mielenkiintoista tai jännittävää. Kaiken lisäksi ne on ällöttävän näkösiä. Ja sitten niitä hampaita säilötään kuin suurinta aarretta. Mä en haluais koskea edes omien pentujen hampaisiin, saati nähdä kuvia muitten hampaista.

Synnärillä muuten tarjosivat napatynkää säilytettäväks, meinasin yrjötä. Joku oli kuulema suuttunut kun hoitsut olivat heittäneet pois. Koska oli "ensimmäinen lapsestani irtoava osa".

Mä säilytän aina päivittäin itsestäni ensimmäisenä irtoavan osan, niillä seuraavilla ei ole sitten niin suurta tunnearvoa.

- - - Updated - - -

Tämä! Toinen on mammat jotka laittavat kuvia pennuistaan joilta on lähtenyt hammas! Mitä vittua?! Se on hammas, kaikilta ne lähtee aikanaan ja siinä ei ole mitään mielenkiintoista tai jännittävää. Kaiken lisäksi ne on ällöttävän näkösiä. Ja sitten niitä hampaita säilötään kuin suurinta aarretta. Mä en haluais koskea edes omien pentujen hampaisiin, saati nähdä kuvia muitten hampaista.

Synnärillä muuten tarjosivat napatynkää säilytettäväks, meinasin yrjötä. Joku oli kuulema suuttunut kun hoitsut olivat heittäneet pois. Koska oli "ensimmäinen lapsestani irtoava osa".

Sillon mä olisin valmis tekemään myönnytystä jos jotain muuta irtoaisi esim onnettomuudessa. Vaikka käsi. Sen vois kuvata ja laittaa nettiin.

- - - Updated - - -

"Meidän Oskarilta irtos tänään käsi"

Se olis kuulkaas sairastelua tämä päivä. Onneks voitin lotosta hirveen määrän rahaa. Ettei sillälailla vituta. Huomenna töihin, makso mitä makso. On millä maksaa nääs.

Mä en taas halua nähdä kuvaa mistään pullasta tai piirakasta, MINKÄ TAKIA IHMINEN LAITTAA INTERNETTIIN KUVAN TEKEMÄSTÄÄN PIIRAKASTA!!! Tämän takia en pysty olemaan veispuukissa.

Minä pistin viikonloppuna kuvan syödystä pullasta.

Jos sitä salille kohta lähtis. Kattoo ny, vois maata viä sohvalla vähänaikaa ja katsella vaikka elokuvaa :P

Minä en edelleenkään ymmärrä, miksi ihmeessä kukaan jakaa yhtään mitään veissarissa.

Onneksi on mahdollisuus jättäytyä kokonaan tuollaisen paskan ulkopuolelle ja tuntea itsensä taas hieman paremmaksi kuin muut.

kananjalkaa + kesäsalaattia

ruokailu toimistossa --> naiset oli vahanneet kahvihuoneen lattian väärään aikaan, eli pilanneet minun tauon

Onpas hyvästi rekrytoitu! Juuri niitä osa-alueita on valinnassa painotettu, mitä työssä tarvitaan.

- - - Updated - - -

Kipeenä kantsii tsiikata jonkun kanavan lähettämää "astraaliteeveetä". Se on semmonen tsätti missä köyhiltä huijataan viimesetkin rahat.

- - - Updated - - -

Mä näin kerran Turkissa uima-altaalla tosi hyvännäköset ruotsalaiset tissit. Siitä on n 16 vuotta.

Back
Ylös Bottom