Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan tää ny sellanen 30 neliöö siivottavaa :D Ei ehkä kuulosta pahalta mutta kun pitää imuroida, lattiat pestä, pölyt pyyhkiä, kylppäri siivota yms.

Toi on siis toinen rakennus tässä samalla tontilla missä oon asunu, nyt oon asunu vähän aikaa täs isommas kämpäs, kun porukat lähti etelään. Siä on kylmäki, ei millään viittis mennä sinne siivoilee.. ;) :D

No mulla on 58 neliöö ja ihan samalla lailla mä imuroin, pyyhin pölyt, luutuan lattiat ja pesen kylppärin :D Mut toisaalta isompaa on melkee helpompi siivota, ei oo kaikki tavarat edessä vaan tila on avara. Varsinki täs mun kämpässä kun pohjaratkaisu on todella avara.

Onpas sulla nyt rankkaa siellä :D Siinähän sitä lämpiee kun alkaa kantaa mattoja pihalle ja heiluttelee vähä imuria!

Torjantaina?

Ei oikeen sillonkaa ku varasin hieronta-ajan siihen ja sit ois vielä illalla teatteriharkat. Saa nähä jääkö ens viikolla siivoamatta?! :eek:

Jaahas! Sunnuntai täälä jälleen.

On kahvia.

Vettä satoi vähän aikaa sitten kuin Piisisen jormasta.

Nyt opiskellaan kieliä nauraen, leikkien ja laulaen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mulla on 58 neliöö ja ihan samalla lailla mä imuroin, pyyhin pölyt, luutuan lattiat ja pesen kylppärin :D Mut toisaalta isompaa on melkee helpompi siivota, ei oo kaikki tavarat edessä vaan tila on avara. Varsinki täs mun kämpässä kun pohjaratkaisu on todella avara.

Onpas sulla nyt rankkaa siellä :D Siinähän sitä lämpiee kun alkaa kantaa mattoja pihalle ja heiluttelee vähä imuria

Joo rankkaa on :D Sellanen 30 neliön kämppä on yllättävän vittumainen siivottava, kaikenlisäks ku pitäis muutenki toi navetta järkätä, autotallia sun muuta... Ihan vitusti olis hommaa vaikka työtön olen (siis niinku "töitätöitä", ei siivoomista). Kaikki painaa niskaan saatana :D

Autokin pitäis pestä. + tähän päälle töidenhaku käynnissä kovaa, pää meinaa lahota.

+ paras ehkä ku yks sukulainen tuli käymään ja käski kaataa 2 puuta pihasta kun ovat vissiin tulevan putkihomman tiellä, samalla pitäis niille polttopuita väsätä, ei helvetti jääkööt myöhemmälle. "sullahan työttömänä aikaa on"

Motivaatiomusiikkia:

Pitäiskö lämmittää sauna. On taas vaikeita päätöksiä nämä.

PITÄISI, tämä ei ole pyyntö vaan käsky!!! :D...T: Saunaton!

Back
Ylös Bottom