Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidanpa laittaa omista elokuvatiedostoistani Rambo kolmosen pyörimään.

Edit: Onpa muuten naurettava pyhä tämä halloween. Sekä jenkkiaspektin kannalta, että siltä kannalta että mun piti jumalauta koko stadi kiertää jotta löytäisin auki olevan kaupan. Tai ainakin piti punavuoren rajojen ulkopuolelle mennä saadakseen banaaneja. Jo nyt on. Onneks ei tarvinnu sentään piritorille lähteä.

Mitähän Johnny tykkää tästä?

@rytmikorjaamo
#samuliputro

Ei mutta näähän on #zencafe

image.webp

Hupsista s**tana, oli satanu maa ihan valkoiseksi lumesta. :lol2:

Huomenta huomenta. Se olis kuulkaas siivouspäivä. Johan sitä on 2 viikkoa lykätty.

Onneksi siivosin jo eilen! :)

Minä yritän tehä viikkosiivouksen aina perjantaina heti töiden jälkeen niin sit on koko viikonlopulle puhtas koti. On niin avara kämppä että vaikka siivoaa pitkän kaavan kautta (luutuaminen, pölyt joka hyllyltä jne) niin aikaa menee ihan maks 1-1,5h. Sit minä siivouksen päätteeksi otan aina imuroinnista traumatisoituneen koiran kainaloon ja otamma päiväunet. Ens viikolla pitää siivota joku toinen päivä, perjantaina ei oo imuroinnit mielessä! :)

Hupsista s**tana, oli satanu maa ihan valkoiseksi lumesta. :lol2:

Täällä tulee kaatamalla vettä..

Joo, hyvällä mallilla, vielä kuhan lämmittää uunin ja imuroittee+ vaihtaa lakanat. Sitten onkin tuo "toinen kerros" jäljellä... huhhuh.

- - - Updated - - -

Minä yritän tehä viikkosiivouksen aina perjantaina heti töiden jälkeen niin sit on koko viikonlopulle puhtas koti. On niin avara kämppä että vaikka siivoaa pitkän kaavan kautta (luutuaminen, pölyt joka hyllyltä jne) niin aikaa menee ihan maks 1-1,5h. Sit minä siivouksen päätteeksi otan aina imuroinnista traumatisoituneen koiran kainaloon ja otamma päiväunet. Ens viikolla pitää siivota joku toinen päivä, perjantaina ei oo imuroinnit mielessä! :)

Kun tuntuu sulta sujuvan toi niin hyvin ni tuu tänne vaan siivoilee, maksan 10€ tunti :lol2:

Kun tuntuu sulta sujuvan toi niin hyvin ni tuu tänne vaan siivoilee, maksan 10€ tunti :lol2:

Haha, onkos sulla miten iso reviiri siellä siivottavana? :D Oon ollu ennen todella laiska siivoamaan ja sittehän sitä siivottavaa oli aina aivan saakelisti. Nyt kun elelee taas itekseen niin tulee pidettyä järjestystä yllä ja kerran viikossa kun tekee kunnon siivouksen, menee se tosi nopsasti kun ei ole niin saakelin likaista. Simple! :)

Jokohan nousis ylös...?

Onhan tää ny sellanen 30 neliöö siivottavaa :D Ei ehkä kuulosta pahalta mutta kun pitää imuroida, lattiat pestä, pölyt pyyhkiä, kylppäri siivota yms.

Toi on siis toinen rakennus tässä samalla tontilla missä oon asunu, nyt oon asunu vähän aikaa täs isommas kämpäs, kun porukat lähti etelään. Siä on kylmäki, ei millään viittis mennä sinne siivoilee.. ;) :D

Back
Ylös Bottom