Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse en ole vielä löytänyt sellaista orkesteria, jonka mieltäisin hyväksi ja jota futheri kuuntelisi kotonaan.

- - - Updated - - -

Toisten mielestä perse maistuu nuollessa hyvälle sanoi Karvinen, vai miten se meni.

Se on justihinsa näin. Mun mielestä perse voi maistua myös hyvälle. Riippuu mistä roikkuu. Yleensä velttona vasemmassa puntissa.

Jätän tämän vain tähän.

- - - Updated - - -

Piti laittaa ensin Primusta. Nauratti ne vireot niin kovin, että unohtui.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä on olo kuin 2. luokan kansalaisessa jouduttuani käyttämään julkistaliikenettä!

Sielä sitä istutaan kuin siat karsinassa kaikenlaisten maailmanmatkaajien kanssa. Nahkatakkisen tytön sijasta sielä oli lihava toppatakkinen ukko, köyhänmiehen Mikko Leppilampi ja lauma bulkkikansaa
jotka pyörivät oravanpyörässä kuin venäläisturistit Anttilan alennusmyynneissä.

Mihin ihmeeseen sielä linjurissa pitäis edes katsoa? Omia nivustaipeitakaan ei viitsisi koko matkaa katsella. Pierastakkin tekis mieli niin, että välilevyssä tuntuu, mutta kun sielä on kanssamatkustajia.

Yrittäkää nyt perkele punaviherhipit, tuulivoiman kannattajat ja muut idunsyöjät ymmärtää, että minun TÄYTYY päästä kulkemaan tuo vajaan kilometrin matka hypersupermarkettiin vastaisuudessakin autolla.

Oikein hyvää alkavaa viikonloppua vaan kaikille.

Musiikkia kansalle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Työinto tuntuu olevan tältä viikolta loppuun käytetty.

Minäkin ajattelin kotiin päästyäni hieman paljaskikkelöidä.

No mä sen arvasin, että jos joku on valmis auttamaan neitoa hädällä, se on iliman muuta ja muut iliman niinnoinnii toi Johnyboy82. On mukava huomata, että tässä itsekeskeisessä kvartaalitalousmaailmassa on vielä pyytettömiä, vilpittömästi auttamisen halusta toimivia nuoria miehiä, niinku itekin olen! Harmi, että puhuttiin yksikössä. Tarpeesta siis.

- - - Updated - - -

Yhdessä kun tekee, tulee nopeammin valmista. Ei tämä maa muuten pyöri. Kuvainnollisesti.

Se tunne, kun olet kotipihassa ja joku on parkeerannut autonsa puoliksi sun parkkiruutuun, kumma, kun ei ees autoa osata parkeerata. Päättelen, että auto kuuluu jollekkin naisihmiselle, koska hattuhylly oli täynnä pehmoleluja. Jätin sitten viestin tuulilasiin... Perkele, jos se on tossa vielä kahden tunnin päästä, niin saa myös puhelun.

Se tunne, kun olet kotipihassa ja joku on parkeerannut autonsa puoliksi sun parkkiruutuun, kumma, kun ei ees autoa osata parkeerata. Päättelen, että auto kuuluu jollekkin naisihmiselle, koska hattuhylly oli täynnä pehmoleluja. Jätin sitten viestin tuulilasiin... Perkele, jos se on tossa vielä kahden tunnin päästä, niin saa myös puhelun.

Laita jo nyt auto poikittain sen perään ja pistä lappu, että viitsitkö soittaa, ennenkuin lähdet?..:D

AlastonMies palvelusta päivää. Tännekö oli tilattu kikkeliaiheisen vitsin kertoja? Hyvä, se tulee tässä:

Mitä Piisisen Jorma näki saunassa?
-Kinno Kinnusen isän Jorman.

- - - Updated - - -

Kimmo Kinnusen isän Jorman kikkelin siis. Pitihän vitsissä olla sitä kikkeliaihettakin.

Back
Ylös Bottom