Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kuitenkaan niin vikeää oloa aiheuttanut, että olisitte ottaneet vaatteet ihan kaikki pois?

Ne puolalaiset on irstaampia ku suomalaiset. Semmosen käsityksen sain mun soitonopettajasta, joka tykkäs taputella teinityttöjen pyllyjä.

Mikäs siinä olis sointuja opetellessa opettajan paukuttaessa persettä kuin patarumpua konsanaan.

Sääli etten ole teinityttö. :(

#sukupuolenvaihdosonok2014

Ootteko kuntit kuullu tänään sitä beibibeibibeibi laulua?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiedättekös, siellä (lidlissä) oli nyt sen amerikanmerkin McKennedy tms. pähkinävoita. Siinä näkyi tosin olevan vähän ruokosokeria mutta 95% pähkynää. Illalla luvassa tasting.

Mä oon täs vähä pakkosyötöllä kuunnellu uutta inflämesiä. Ettei tarvi tiistaina aivan ekaa kertaa kuunnella.

Terve.

Vaihtoehto-Eurooppa.jpg

Mä oon täs vähä pakkosyötöllä kuunnellu uutta inflämesiä. Ettei tarvi tiistaina aivan ekaa kertaa kuunnella.

Levyn paras lllaulu.

[video=youtube_share;FO6P1vX0_oY]http://youtu.be/FO6P1vX0_oY[/video]

Minä tässä vähän mietiskelin, että kyllä tuo Calle on huomattavasti uskottavampi ravintoloitsijana kuin puolustusministerinä.

- - - Updated - - -

Tai no en tiedä.

- - - Updated - - -

Ei se oikein nyt oo uskottava missään.

Härreguud.

- - - Updated - - -

Voi veljet juuri valmistettu lämmin muna on hyvän makuista.

Back
Ylös Bottom