Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitikin sattua! Mehän ollaan kaiken muun lisäksi Ultimeetsian kanssa saman ikäsiä!

- - - Updated - - -

Mun työhuoneessa taistelee toimistominkit siitä, kuka saa lämmittää mun penkkiä maanantaita varten.

Aivan aivan kuomaseni. Mulla taas menee sähköposti koko ajan tukkoon kun kerroksen notkeimmat gasellit spämmää kuvia tarakoistaan.

- - - Updated - - -

+ mun työhuoneessa taistelevat metsot

- - - Updated - - -

heh heh perkele

- - - Updated - - -

omaa tuotantoa

Mikä helvatun laskuri tähän tapatalkkiin on tullut. Tai no, tää ei taida osata lisätä näitä peräjälkeen tulevia viestejä samaan. Aina 30 sek pitää oottaa, että saa uuden lähetettyä.

Korjasin. Jos sää sen hillolla mätät niin sillä ei ole laskiaispullan kanssa mitään tekemistä.
Uskon että kondiittori tietää mitä myy. Sekä minä että hän, puhuimme laskiaispullasta. Vaikkakin valitsin vadelmahillolla.

Eli laskiaispullapäivävaikkakukasanoomitä.

En tiä perkele, söiskö pari jauhelihapihviä ja parsakaalia n 220 grammaa. Taas pääs vahingossa kirosana.

- - - Updated - - -

Kyllä ryssä on laskiaispulla vaikka voissa paistas.

Oho toimiston CO2 pitoisuus on noussut hälyttävän korkeaksi, aivoni sotkee sanontoja. Pintaan...

- - - Updated - - -

Parempi pyy pivossa kuin kynttilä siellä.

- - - Updated - - -

No nyt menee jo sanonnat ja tuhmuudetkin sekasin.

- - - Updated - - -

Perse täynnä hyvää laskiaspullaa.

Back
Ylös Bottom