Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin yäk tosiaan mutta hyvän asian puolesta. Ei sillä kullinlut.. Puhelaulajalla olis mitään tarvetta semmoseen sukupuolikiihmaan jos se etes kerran sais reissullansa.

Aiheuttaakohan elokuva "syvä joki" sikalan pitäjässä lämpöstä oloa vai illotusta?

- - - Updated - - -

On muuten melkoisen pistävä odööri.

Semmonen tuore, mutta vanha puoliksi maatunut sianpaskan haju.

Ja sitten vielä sen ihmisen omat hajut siihen samaan. Ja en tiiä onko se etes niinkään se paska vai tulisko se pistävä kusen haju niinku enemmän sieltä läpi..? En tiä perkele.

Mullakin on jäänyt toi anaaliyysi vähän huonoksi, kun mulla on toi nenä vaan koristeena. Vähän niinku korvatkin. En jaksa kauheesti nääs kuunnella.

- - - Updated - - -

Paitsi hyvää ja laadukasta musiikkia. Ei puhelaulajia hirveesti.

Ei, eikä mitään esim naishenkilön mölinää

- - - Updated - - -

Tosi paljon sitä kuuntelee semmosta ihan jonninjoutavaa.

- - - Updated - - -

Semmosta löysää puhetta jos haluaa välttää niin esim miesten saunailta on hyvä paikka.

Paikallisessa miesten saunassa jokainen istuu 97% käyntikerroistani täysin hilijaa.

- - - Updated - - -

Uimahallin sauna: siis.

Parasta mitä olen itse saunan lauteilla kuullut: "Ajattele miten hyvältä nuo sun pitkät sääret näyttäis korkokengissä"

Jumalauta kuntit:face:

Huh, kuntit, ja erityisesti cuntit, mä oon painanu laikka punasena ja kaikki röörit putkella koko aamupäivän hommia, nyt täytyy aloittaa hallittu prosessin alasajo. Huomenna mä meen Kouvostoliitossa poikkeen. Täytyy tehdä eväsleivät valmiiks illalla, jos vähän takasämpylälle livauttais munaa ja majoneesia.

Sitten kun hommat on hoidettu, saunaan. Miesten saunaan. Saa tärykalvot ja muut kalvot vähän lomaa.

Tulee kyllä mietittyä Irmaa jonniinverran näinä päivinä.. ah

- - - Updated - - -

Juice Leskinen - artisti, jonka musiikillisten ansioiden kritisointi osoittaa sinun olevan väärässä jo lähtökohtaisesti. Täh?

Back
Ylös Bottom