Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä taidan tehdä illalla käsipainoharjotteita. Niihin ei tarvita munaa.

- - - Updated - - -

Kattos futeri kerkesi ensin...olikohan tuo muna tuossa ihan vaan ansa tai joku sellainen, että saadaan esittää ikäviä seksismisyytteitä ja huutaa naama punasena kaikki miehet on sikoja ?

Sikaa ja nauta ei pidä mennä sekottamaan keskenään. Se on luonnonvastaista. Ja maistuukin ihan paskalle. Maun arvioiminen samaksi lopputuotteen kanssa on vain arvaukseen perustuva.

Noinhan tuo on. Lihaa munaa ja ripaus mysteerimaustetta.

- - - Updated - - -

Sikaa ja nauta ei pidä mennä sekottamaan keskenään. Se on luonnonvastaista. Ja maistuukin ihan paskalle. Maun arvioiminen samaksi lopputuotteen kanssa on vain arvaukseen perustuva.

Ehdin jo lausetta lukiessani miettiä, mistä tiedät. Onneksi oikaisit jo ennen kuin ehdin kysyä.

Kuumaa kinkkua jouluna, muuten nautaa...tai jos nyt jokunen tipukin joskus ja jos mehtällä sattuu saamaan (hunaja)pupun, käy sekin.

- - - Updated - - -

Mutta osaatteko vastata, jos tuo naudanliha on 7%:sta, mitä se muu osa on. Onko se sitten sitä paskaa ?

- - - Updated - - -

Ja tuleeko siitä sitä voimanPASKAA ?

Ja jumalauta, aikuiselle miehelle (jolla on joku koira avatarissa, oikeesti, mitä vittua?), pitää tulla kertomaan täältä asti sellainen fakta, että se loppuosa, eli tässä tapauksessa 93% tilavuudesta on tietenkin suojakaasua ja muovia.

Hernekeitto on siitä kätevää ruokaa, että... No vokotti ainakin tietää miksi.

Ja jumalauta, aikuiselle miehelle (jolla on joku koira avatarissa, oikeesti, mitä vittua?), pitää tulla kertomaan täältä asti sellainen fakta, että se loppuosa, eli tässä tapauksessa 93% tilavuudesta on tietenkin suojakaasua ja muovia.

Minä jo aloin tuota lukemaan ja yhdistelin asioita mielessäni, että koiraa on tuossa loput. Huhhuh, ei sentään. Itselle jää aina ikävästi tuota muovia hampaankoloon, jos ei laita kunnolla koko pakettia blenderiin, vaan pelkästään esim. mirkelillä pilkkoo. Uunissa menee kyllä ihan ok ja kypsyy mukavasti sulaen tuo muoviosakin. Ei tartte siis lihapulliinkaan munaa tai korppujauhoja, kun tuo muovi-osuus pitää kivasti pyörykät koossa.

Pääsiköhän Gontsaalesi rannalle? Minä vaan kysyn?

1370492083_beach-babes-hd-wallpaper.webp

Mä taidan mennä tänään ulosteelle. Koska: en ole käynyt sunnuntain jälkn.

Tiskaaminen onkin sellanen naisten juttu. Tai koneen. Ei miehet sitä ymmärrä.

Munan imeminen on myös naisten juttu, mutta! Miehet ymmärtävät sen päälle! Täytyy olla pikkusen parempaa hommaa ku tiskaaminen!

Back
Ylös Bottom