Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sain tuosta Gonzalesin kohtalosta idean. Jos lykkäisi vähän muinaisen salaseuran perustamista ja perustaisikin Maskulinismi-liikkeen. Sukari varmaan sponssaisi, kun saisi ilmaista mainosta. Ja Sukari on kyllä kova, ainakin porealtaassa.

- - - Updated - - -

Tai voisihan ne yhdistääkin..esim. mm. Vähemmän Salainen Muinainen Salaseura & Maskulinismiliike ry ?

Katselen ulos ikkunasta. Aurinko paistaa. Tahtoisin ulos telmimään.
Olen kuin merinorsu ilman viiksiään, kuin leipäpussi ilman sitä sellaista metalli-muovisekoitteista sulkijaa.

Huh, joillain on sentään vielä wapaamuurariusperiaatteet mukana arjen askareissa. Kuten myös itselläni. Tänään taidan myös harrastaa puutarhatöitä alasti, sekä myöskin suihkussa ja saunassa käymistä. Huomenna on taas käsipainobodauksen aika. Viinaksia vain lääkkeeksi vasta muutaman viikon kuluttua.

Toivottavasti en joudu tanssimaan.

- - - Updated - - -

Tai twerkkaamaan.

- - - Updated - - -

Seitsemän kokoa liian suurissa vakoseen vedetyissä Viivi&Wagner pyjamatsortseissa. Kainaloihin vedettynä luonnollisesti, au naturel.

- - - Updated - - -

Sitä on kyllä eilen vähän harjoiteltu.

- - - Updated - - -

Onneksi meistä joillekin on suotu isojen appelsiinien kokoisia tissejä. Ja hyvät vitut.

Perspillua monessa asennossa on oikeastaan jo ihan arkipäivää.

- - - Updated - - -

Tarvitsen niitä vielä. Eikä niistä oikein nenäliinojakaan saa tehtyä.

- - - Updated - - -

Ne kun ovatten ollet minulla jo: jalassa.

- - - Updated - - -

Jaloissa.

- - - Updated - - -

Nokkelimmat ovat ehkä jo huomanneet. Energiaa on, mutta kiinnostusta ei. Mikä eteen?

Futterilla otta eteen. hihihih

Kesken työpäivä!

- - - Updated - - -

Se on selvästi seisokki päällä, eli työt seisoo.

- - - Updated - - -

Koita ajaa prosessi hallitusti alas.

Futterilla otta eteen. hihihih

Kesken työpäivä!

- - - Updated - - -

Se on selvästi seisokki päällä, eli työt seisoo.

- - - Updated - - -

Koita ajaa prosessi hallitusti alas.

Voi olla, että joutuu manuaalisesti, eli sillälailla vanhanaikaisesti käsipelillä saattamaan hommat maaliin.

Eijjumalauta paniikki mutta huomenna jätkät, kaikki kuntoon jumalauta!

- - - Updated - - -

Viimeks kävin kesäkuussa Hämeenlinnassa, sillonkin oli pakkasta mutta sato paljon enemmän lunta.

Tämmöstä täälä on ollu koko kesän. Ei tartte pitkiä kalsonkeja etes käyttää, kun ULTRAMASSIIVINEN keharin poti tuottaa lämpöä itsestään.

- - - Updated - - -

On niitä kaikenlaisia prosesseja nääs käynnissä koko ajan. Kun minä tässä vain makaan, enkä tee mitään, sytämeni lyö noin viisi-kuusikymmentä kertaa minuutissa...

Pitkiin kalsonkeihin pukeutuminen on yhtä mukavaa kuin lasisirujen syöminen. En oo semmosiin koskenut sen jälkeen kun mulle syötettiin kryptoniittiä enkä voinu olla enää supermies.

Kohta menen kotiin töistä. Yks nappi pitäis yhteen paitaan ommella. Siinä tekemistä loppupäiväksi ja -illaksi.

Mites Johnyn ruokailut, etuilitko porvarikaistalla, vai vedikkö Masalan Tikkamaista jogurttikastiketta? Mites takareisikaaritarjonta?

- - - Updated - - -

One Bourbon, One Scotch, One Beer

Lihapullia 1.5 kg uunissa, sen jälkeen paistan pannukakkua ternimaidosta! :puntti:

Mä taidan tehdä illalla jauhelihapihvejä! Yks paketti ois 7% naudanjauhelihaa, siitä saa aika hyvät pihvit kun laittaa vaan vähän mausteita ja munaa. Kylkeen joku hyvä salaatti, nam :)

Back
Ylös Bottom