Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nattu viimat!

- - - Updated - - -

Mulla on vähän jalkapohjat kipeät. Eikä oo hakattu kepeillä niinku idässä konsanaan. Käveltyä on tullu. Tunteja päivittäin.

Unihommia! So tired..! :zzzz:

2/4 Erityismaininta ja itsekehuna pakko lisätä tähän urotekoni tältä päivältä. Pesin työkoneen oikein huolellisesti ja pesun jälkeen se tuoksui mukavasti kukkasille (oikeesti pesuaineelle) :)

Minä olen täälä työssä jo ollut puolisen, tuntia.

- - - Updated - - -

3d1ee0128fe9818f2a8b03ea4d8b651f.webp

- - - Updated - - -

Pyörällä tulin. Kulkuset, eivät, paleltuneet, ilman pitikiä kalsareita, vaikka pakkasta näyttää -7 astetta: celciusta.

Rullavakonen kuvassa. Mites vokot, sun farmarihousut, pakeniko kanjoniin kuvan osoittamalla tavalla?

- - - Updated - - -

Noi tytöt on selvästi suudelleet juuri ennen kuvanottohetkeä erittäin tulisesti.

- - - Updated - - -

Toisiaan.

- - - Updated - - -

Minä otin auton tallista, jonka sisälämpötila näytti olevan 18,5 astetta: celsiusta.

Vaikka jo lähes PaPPaksen iässä jo olenkin, minulla on edelleen ns. muotifarmareja, eli lähes hymy näkyy, mutta ei kuitenkaan. Persvaosta: ei kiristä.

PaPPasta: ei ole näkynyt!

Säännöllinen päivätyö ei vaan sovi ihmiselle. Eikö tuo ole työsuojelun pääperiaatteita?

Niin juuri. Sitä paitsi, miksi ihmeessä me eletään vieläkin muinaisen agraariyhteiskunnan aikataulujen mukaan, kun voisi nukkuakin.

Ai niin, Sanze oli oikeassa. Ei ollut lopullista se aamupirteys vaan tänä aamuna vanha kuomani väsymys nosti rumaa karvaista päätään.

Vähän karvasta kalsiumkarbonaattia kyllä tää päivätyö. Minkä takia ihmisen täytyy herätä käytännössä keskellä yötä (klo 7.00) töihin, miksi ei voitais kaikki alottaa pikkusen myöhemmin? Kysynpä vaan.

- - - Updated - - -

Mä opetan mun autoa tavoille siten että en käytä lohkolämmitystä ja ryntäytän pikkusen kylmää konetta. Se tekee siitä nöyrän.

Olisko mitään hommia, millä saadaan seksi takaisin ismiin? Kysynpä vaan minäkin, kun kerran kysellään.

- - - Updated - - -

Taidanpa imaista kupillisen pihisevää sumppia naamioon. Mietin asiaa samanaikaisesti asiaankuuluvalla vakavuudella.

Onko aikuisille muun laisia ulkoiluhaalareita kuin laskettelu- tai pilkki-? Ei tarttis olla mitään kovin kummoisia turvalleen lentämisen suojaominaisuuksia, kunhan tuulta pitäis ja olis lämmin. Semmoinen kuin lapsilla on talvella mutta minä mahdun sisälle.

Mun kasvonpiirteet alkaa näin keskiviikkona erottua, ei tarvii latkia pihisevää sumppia ns kissanaamariin.

- - - Updated - - -

Onko aikuisille muun laisia ulkoiluhaalareita kuin laskettelu- tai pilkki-? Ei tarttis olla mitään kovin kummoisia turvalleen lentämisen suojaominaisuuksia, kunhan tuulta pitäis ja olis lämmin. Semmoinen kuin lapsilla on talvella mutta minä mahdun sisälle.

Computer says no.

Mun mielestä voitaisiin aloittaa päivätyöt vähän myöhemmin ja lopettaa aikaisemmin. Esim. vaikka 11-13 voisi olla hyvä työaika. Suomi nousuun tällä suunnitelmalla. Kaikki ehtii enemmän harrastamaan sitä sukupuolielinten yhteenliittämistä ja sitten syntyy lisää veronmaksajia. Onks tää joky pyramidihuijaus, kun kuulostaa liian hyvältä pläniltä ?

Back
Ylös Bottom