Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olit siinä seiskan pintaan penkkailemassa? Määkin olin eilen sielä. Ja tänään taas./QUOTE]

Juurikin näin, seiskan pintaan tulin ja reilu tunnin väänsin.
Tänään meen iltapäivällä kun on tosiaan ne kakku kestit.

Ei ole koiraa, eikä sen puoleen pyörän päällä takaperin sämpylää tarjoilevaa narttuakaan karvoihin katsominen!
Aika syrjivää minusta. Voihan se olla, että tuo takasämpulätäti onkin niin sanottu porsliini-emakko, jolloin sanontaa voisi tasapuolisuuden nimissä laajentaa, että ei ole takasämpylää tarjoilevaa narttua karvoihin tai mahdolliseen porsliiniin katsominen.

Selvitinpä tuossa joutessani Ruotsin sukelusvenemysteerin pikaisella Googlen kuvahaulla. Ruotsilla mennyt joku 100 miljoonaa euroa tähän ja meikä poika selvitti sen sekunneissa. Ei kestä kiittää:

russia.webp

Kyllä mä oon aina tienny, ettei hurrit mistään mitään tajua, mutta että ihan sillä tasolla ollaan, ettei tule ensimmäisenä mieleen kuuklettaa jumalauta! Mullekin koulussa eläkeikää lähestyvä opettaja vastasi kysymykseeni: "KVG", johon hieman hämilläni tivasin suomennosta. Sehän kuului tietysti "kato vittu kuuklesta!". Luulin olleeni viimeinen ihminen universumissa, joka sai tietää tuon maagisen kirjainyhdistelmän merkityksen. Mutta ei. Aina on ruåtsalainen.

- - - Updated - - -

Kahvi.

- - - Updated - - -

Tänään sitä on ryystetty. Suurella mielihalulla.

Aika lähelle! Flexaa, flexaaa... Kaakeleita tosin. Tai no saumoja flexaan.

Alkaa vaan riittään. Nään yhtä saumaaa joka paikassa.

Back
Ylös Bottom