Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua ärsyttää se, ettei saa edes kikkeliä näytellä, tai pukeutua just niin paljastavasti kuin itse haluaa. Kyllä kikkeli paljaana saa kävellä jumalauta, me miehet ollaan kyllä muutakin kuin pussit ja varsi. Heti syytellään, että "mitäs pukeuduit noin, että sitä saa mitä tilaa". Mun silmät on hei täällä ylempänä!

- - - Updated - - -

Mä olen kyllästynyt olemaan pelkkä lihankimpale ja seksiopjekti.

- - - Updated - - -

Ärsyttää semmonen myös, että heti jos on iso kikkeli, ajatellaan, että toihan on ihan tyhmä. Äly ja iso kikkeli mahtuu kyllä samaan pakettiin!

- - - Updated - - -

Tai jos haluaa ihan itsensä takia mennä kirurkilta hakeen vähän kumia kikkeliin, että sais isomman, heti ollaan leimaamassa. Ja että se on mukamas jotain pinnallista huomiohuoraamista. Se on kuitenkin iso osa miehistä identiteettiä. Jos on pieni kulli, se on jokaisen oma asia, meneekö leikkauspöydälle vai ei!

Mutta kikkelillä ne paineet on sentäs helppo purkaa, ei tässä nyt ihan liemessä olla. Onneks.

- - - Updated - - -

Ja kaikki tää painehomma on muuten NAISten aiheuttamaa.

Ärsyttää semmonen myös, että heti jos on iso kikkeli, ajatellaan, että toihan on ihan tyhmä. Äly ja iso kikkeli mahtuu kyllä samaan pakettiin!

Tämän allekirjoitan täysin. Varsinkin talousneuvos Ilmari Holmlundin ideoima ja toteuttama yyterin naturistiranta on sellainen paikka, että jos haluan mennä nauttimaan auringosta ja luonnosta niin kuin luoja on tarkoittanut. Heti ympärille hakeutuu hirveä naislauma jotka häpeilemättä tuijottaa. Antavat suoria ehdotuksia ja kertovat mihin työntäisivät kaikki 25 senttiä. Siis aivan kauheeta. En todellakaan ole mikään esine tai leikkikalu. En voi enää mennä rannalle edes.

xVGLeR2.png

Muutkin mokaa.

image.webp

Nimittäin: ulosteellä lehtä lukiessani. Huomasin. Tänään on suomalaisen oluen päivä, olin siis aivan väärässä paikassa! Minun olisi pitänyt olla #läsnä #terveydeksi

Ei saatana. Tuohan pitäis jopa kattoo. En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun telkkarista tulee elokuva jonka on nähnyt kuinka monta kertaa tahansa, tulee siitä eräänlainen velvollisuuden tunne katsoa se. Joten voisin mennä pienelle kävelylle ja sit tulla kotio keittämään kananmunia ja katsoa kultakuumetta.

Ps. Tänään on yllättävän hyvä päivä ollakseen maanantai. Liekkö syy siihen ollut se, että Ferya tykkäsi mun kommentista Tinder-threadissä.

Ei saatana. Tuohan pitäis jopa kattoo. En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun telkkarista tulee elokuva jonka on nähnyt kuinka monta kertaa tahansa, tulee siitä eräänlainen velvollisuuden tunne katsoa se. Joten voisin mennä pienelle kävelylle ja sit tulla kotio keittämään kananmunia ja katsoa kultakuumetta.

Ps. Tänään on yllättävän hyvä päivä ollakseen maanantai. Liekkö syy siihen ollut se, että Ferya tykkäsi mun kommentista Tinder-threadissä.

Muistan kun kävin leffassa kattoos. Ja ostin vhs:n kun tuli myyntiin. Nyt taitaa olla yli 10v kun oon viimeks nähny.

- - - Updated - - -

Pitäiskö liittyä tinderiin ihan vaan freyan vuoks. Vaimokkeelta salaa tietysti (en oikeesti tietenkään kun tätä luet).

Pitäiskö liittyä tinderiin ihan vaan freyan vuoks. Vaimokkeelta salaa tietysti (en oikeesti tietenkään kun tätä luet).
En suosittele kenellekään, oli vaimo tai ei. Kun siihen leikkiin kerran lähtee, on kuolema ainoa tie pois. Kuin kristallimetamfetamiinin käyttö ja/tai valmistaminen.

Jengi valittaa ko vetää kämpässä tai käteen tai whatnot! mullapa vetää korvasta korvaan, tuuli puhaltaa läpi. Tunne on melko jäätävä, eikä ees korvatulpat oo auttanut.

Back
Ylös Bottom