Mua ärsyttää se, ettei saa edes kikkeliä näytellä, tai pukeutua just niin paljastavasti kuin itse haluaa. Kyllä kikkeli paljaana saa kävellä jumalauta, me miehet ollaan kyllä muutakin kuin pussit ja varsi. Heti syytellään, että "mitäs pukeuduit noin, että sitä saa mitä tilaa". Mun silmät on hei täällä ylempänä!
- - - Updated - - -
Mä olen kyllästynyt olemaan pelkkä lihankimpale ja seksiopjekti.
- - - Updated - - -
Ärsyttää semmonen myös, että heti jos on iso kikkeli, ajatellaan, että toihan on ihan tyhmä. Äly ja iso kikkeli mahtuu kyllä samaan pakettiin!
- - - Updated - - -
Tai jos haluaa ihan itsensä takia mennä kirurkilta hakeen vähän kumia kikkeliin, että sais isomman, heti ollaan leimaamassa. Ja että se on mukamas jotain pinnallista huomiohuoraamista. Se on kuitenkin iso osa miehistä identiteettiä. Jos on pieni kulli, se on jokaisen oma asia, meneekö leikkauspöydälle vai ei!
- - - Updated - - -
Mä olen kyllästynyt olemaan pelkkä lihankimpale ja seksiopjekti.
- - - Updated - - -
Ärsyttää semmonen myös, että heti jos on iso kikkeli, ajatellaan, että toihan on ihan tyhmä. Äly ja iso kikkeli mahtuu kyllä samaan pakettiin!
- - - Updated - - -
Tai jos haluaa ihan itsensä takia mennä kirurkilta hakeen vähän kumia kikkeliin, että sais isomman, heti ollaan leimaamassa. Ja että se on mukamas jotain pinnallista huomiohuoraamista. Se on kuitenkin iso osa miehistä identiteettiä. Jos on pieni kulli, se on jokaisen oma asia, meneekö leikkauspöydälle vai ei!