Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä huomen on hyvä! Unohtin kuntit, ilmaista eilen maata panemisen ajankohtan koittaneen.

Jerkku on vaihtanu avataria, mersumies on paljastanut todelliset kasvonsa. Nehän näyttää oikeastaan ihan tojotamiehen kasvoilta.

- - - Updated - - -

Bassolla vetämisessa kielten määrä ei ole oleellinen seikka minun tapauksessani. Osaan vain vähän tulkita beissillä. Oli sitten kieliä nelija tai viis tai kuus.

Solis perjantai. Töitä 1h. No, onneks on paperibyrokratiaa, jota saakin sitten vemplata senkin edestä. Ja Rakhami pitää viedä operoitavaksi. Josko siinä sitten alkaisi taas iloisesti henki pihistä.

Kun mä astun valtaan niin ensimmäinen asia mitä teen on laki, joka sanoo että kenenkään ei tarvii tehä yhtään mitään jos sataa vettä.

En omista sateenvarjoa ja tuskin tulen koskaan omistamaankaan kun mulla on niin järkyttävä "henkinen allergia" niitä kohtaan.

Kuva-arvoitus:

MairChineseTypewriter2-500x341.webp

Kuka tekee ja mitä?

Olipa mukava huomata aamulla, että ystävämme idästä, kukapa muukaan kuin Putinin Vladdu on Nobelin rauhanpalkintoehdokkaana.
Luulisi olevan läpihuutojuttu, kun vastassa on oli jotain nevahöördejä (paavi, Snowden ja joku muu, mikä)

Mua on huijattu. Ei mun loma alkanutkaan vielä näillä minuuteilla. Vielä pitää olla täällä pari tuntia ja munkittelu siirtyy myöhemmälle. Onneksi kuitenkin tänään vielä saan. Munkkia.

Mua on huijattu. Ei mun loma alkanutkaan vielä näillä minuuteilla. Vielä pitää olla täällä pari tuntia ja munkittelu siirtyy myöhemmälle. Onneksi kuitenkin tänään vielä saan. Munkkia.

Mmm. Irma. Munkit.

- - - Updated - - -

Mun loma alkaa neljän ja puolen työpäivän päästä.

- - - Updated - - -

Aurinkoloma!

- - - Updated - - -

kolo, hihihi

- - - Updated - - -

perjantai

Se ois kuntit (sekä irma sekä kaira) tänään munkkipäivä. Taidan nyt ohittaa kyllä sen nautinnon, ehkä. Tässä kun aamupalaksi mussutin vähän torttua, niin voi olla että mieli ei munkkien (sokerillisten) suuntaan niin kovasti ole.

Ja tietokonekkin kaatu just, kun Radio Rockilla alettiin puhuun pallojuustoista. Meen perhana työmaalle, siellä sentään on vanha ratio, se ei kaatuile muuta kuin fyysisesti.

Back
Ylös Bottom