Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asiasta aivan epäasialliseen. Satuimpa avaamaan eduskunnan kyselytunnin just. Kaikki kysymykset siitä mitä pääministeri on mediassa sanonut. Sitten väitellään, että en ol sanonu ja toiset väittää että oot sanonut. Voi fak. Eka lento tukholmaan ->

Niin. En kyllä moskovaa. Lisäksi näin maanpuolustusaktiivina on käynyt ajatus formuloiden kotikisoista sotchissa lähivuosina.

Enkä kyllä ruotsiakaan, sielläkään ei kuulemma pese persettä ei niin naiset kuin miehetkään.

Uusi-seelanti olis mieleen jos ulkomaille pitäis muuttaa. Mut sieltäkin löytyi se hemmetin mannerlaatta niin järistyksiä luvassa.

Emmätiedä.

Joko R.Branson rakentaa okt omalla tontilla ja autotallilla kuun valoisalle puolelle?

Saksa on mm. hieno olutmaa.

- - - Updated - - -

Kohta on futter paulin levy kuunneltu ja pääsen ameriikantunnelmiin.

- - - Updated - - -

Sitten ulostee.

- - - Updated - - -

Sitten, ei suunnitelmia.

Tää on tätä nykypäivän tasa-arvoa ja liiallisuuksin menevää feminisniä. Vaaditaan samaa palkkaa eikä edes pestä persettä.

Minä oon hieno nainen, eikä hienot naiset käy paskomassa eikä niillä ole perseitä. Minulla on vain hienostuneesti muodostunut takapuoli joka on ainoastaan koristeena. Minä en vaadi palkkaa laisinkaan, on ainoastaan iloni kun saan palvella miestäni, tuota elämäni valtiasta.

Ja s-juusto on silti kiellettyä.

Sissijuusto?

Ja eventa. Enää montaa kertaa en viitsi olla kohteliaisuuttani mainitsematta asiasta.

Aimitähä?

Mikä?

- - - Updated - - -

Kakkasta kun on tänään jo ollut puhe niin minäkin muutaman sanan aiheesta:

Ulosteellä oli ilimiselevästi Mies ja NAISihminen ensitreffeillä. Koska: huomasi heti että molempia melkoisesti jännitti, ku molemmat istu niinku tikku paskas. Uskoisin että kumpikaan ei saanut tänään.

Millastakohan se sitten oli, kun ei kertonut. Siis se uloste.

Jätin taas kahveereissulla päivällä avaimet sisään. Se ei ole kiva tilanne. Nyt pitää muistaa ottaa avaimet, kun kauppa kutsuu.

- - - Updated - - -

Olisit kysynyt oliko nykyajan Tinder-treffit!

Ei mua kiinnostanu. Kunhan tein näköhavaintoja: aikanikuluksi.

- - - Updated - - -

Ja sosialisoin ja jaoin ne, teidän kanssanne.

Tietääkö täälä kukaan kuka on Antin Tuiskun rakas? Lööpistä vaan tuli mieleen.

Back
Ylös Bottom