Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla ihan sellainen olo, kuin olisi muutaman siivun viskiä ottanut eilen lätkää katsellessa...ai niin, mutta niin otinkin.
Hitto, kun parin alkoholiannoksen nauttimisen huomaa seuraavana aamuna. 4-kybäsenä on tästäkin määrästä varmaan jo kunnon darra.

- - - Updated - - -

DingDong!

The witch is dead ?

Kiireettömät aamut. :haart:

Missä vaiheessa oli ärsyttävintä aloittaa jokapäiväinen lomaTJ:n laskeminen tänne? Tuntuu, että oon auttamatta myöhässä. Tietysti jos laskis puolikkaita päiviä 2krt päivä.

Pitäs mennä käymään tuuppiin mummoja hulluille päiville. Mutta taidan mennä vasta puolilta päivin. On lounasruokailijatkin päässyt sparraan.

Täälä sitä vaan vieläkin makoillaan.

Nyt tarvitaan vokotilta neuvoja, mulla on alkoholiongelma.

Sain työmaalta eilen tämmöisen pullon:
meukow_vsop_40vol_50cl.webp

Kuka helvetti sen juo?

Nyt tarvitaan vokotilta neuvoja, mulla on alkoholiongelma.

Kuka helvetti sen juo?

En ole vokot, mutta minä ehtotan, että juotat sen naisellesi. Sitten kun koko pullo on imaistu naamioon, teetät kaikkia huumoripitoisia toimia hänellä, kuvaat kaiken ja pistät nettiin. Kyllä sillä varmaan olis hauskaa seuraavana aamuna katsella itseään nauhalta. Kätevästi vaikkapa Youtubesta.

- - - Updated - - -

Voit myös maksaa postit ja lähettää sen minulle. Osoite on:

Keisari
Hämeenlinna

Keisarin idea on hieno, mutta jään odottamaan vokotin vastausta. Hän tulee tod näk suosittelemaan "vain lääkkeeksi". Esim yskään.

Mitenkähän muuten, jos yrittäisi lähettää joulukortteja tuollaisilla osoitetiedoilla, eli pakkisnimimerkki ja kaupunki, menisikö yksikään perille?

"vain lääkkeeksi"

Väärin.

Minä olen toiminut tuollaisten ei hyödyllisten lahjojen kohdalla siten, että laitan vahingon kiertämään. Tai sitten ne jää hyllyyn pölyttymään. Näin on käynyt minulla mm. kahdelle viinapullolle. Itsehän kun en kotona viinaa juo, enkä juuri kapakassakaan. Olutta onely. #terveydeksi

- - - Updated - - -

Mä taidan kuulkaas kuntit lähtee piipahtamaan kes kustassa, ulosteellä. Aivan vaan ajankuluksi. Tässä kun on tätä vapaa aikaa käytettävissä satarosenttia vuorokaudessa.

Väärin.

Minä olen toiminut tuollaisten ei hyödyllisten lahjojen kohdalla siten, että laitan vahingon kiertämään. Tai sitten ne jää hyllyyn pölyttymään. Näin on käynyt minulla mm. kahdelle viinapullolle. Itsehän kun en kotona viinaa juo, enkä juuri kapakassakaan. Olutta onely. #terveydeksi

Taidan laittaa sen tuonne Smirnoff-pullon viereen, joka on ollut hyllyssä jo vuodesta 2007. Tekeytykööt siellä.

Back
Ylös Bottom