Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä taidan kyllä nyt luovuttaa tämän viikon osalta. Käyn ostamassa kaupasta vähän kuulkaas jauhoja ja sekotan niitä veteen, ja täytän sillä vähän seinissä ja katossa olevia painanteita, ja sitten mä jumalauta maalaan, ku se on tehty. Onkohan kukaan muu maalannu viimeaikoina? Onk mittää vinkkilöi?

Jep, osta remonttijuomaa samalla, koska nykyajan maalit on niin pliisua kamaa :(

Saatko copypastettua numeroita sinne verkkopankin puolelle? Minä koitin pitkään tallentaa lukua siihen saldokenttään mutta ei tallennu. Tietokone on juuri käynnistetty ja selaimena Netscape Navigator.

Juu siellä oli ihan kenttä, johon sai kirjoittaa haluamansa summan. Ihan mitä tahansa se ei kyllä hyväksynyt, mutta tuplasin nyt ettei heti lopu kesken.

Sillälailla.

- - - Updated - - -

Se olis viikonloppu. Hyvin pian on taas maanantai aamu. höh

Mä sinnittelen vielä 3 tuntia.

Muistatteko kuntit sitä tarinaa kun kiinteistövälittäjä oli ruvennut puhumaan MÖYKKYSELLE pankkilainasta. hehe. Aina yhtä hieno tunne tulee, kun miettii tuota tilannetta.

Pistäpä verestäen tuota episodia...Möykkysellä oli niin monenmoista jorinaa, ettei muistiviisari heti värähdä....

Tarinan opetushan oli se, että eihän MÖYKKYNEN ny mitään lainaa tarvi omakotitalon hankintaan. Hänhän hoitaa tuollaiset pienet menoerät käteisellä. Miehekkäästi.

Voiskohan kaira ruveta kirjottelemaan tähän ketjuun enemmän? En haluaisi missään nimessä syöstä häntä piikkipaikalta.

Molen ollu vähä hoppuune viime aikoona. Ennoo ehtiny kirijottellee.

Mulla on kyllä jännä tunne mun naapureista. Toinen alotti heti mun muuton jälkeen poraamisen kylpyhuoneen seinää vasten. Nyt on toinen seinänaapuri hinkaamassa jotain tossa olohuoneen/keittiön seinän mailla. Onkohan niillä jotain himoja tunkeutua mun seinistäni läpi?

MÖYKKYNENhän ihmetteli miksi piti pankkia sotkee mukaan kun hän on taloa ostamassa ja mitä se välittäjäakka kyselee sellaisia..

Niin no Keminmaan mettissä nuo talot ny ei paljoa maksakaan mutta kun MÖYkKYSESTÄ on kyse, talo oli varmaan tuhannen hehtaarin minkkitarha keskustassa :)

Talohan sijaitsee vaasassa. Tai mustassasaaressa.

- - - Updated - - -

Ulkona sataa. Ei siis ole tänäänkään #läsnä #terveydeksi ilta. Mökötän kotona. Sohvalla. Saunassa, käyty.

Vain elämää telkkarista. Huhhuh. Vissiin vanhuus kolkuttelee, kun tämmösiä kattelee. Huomenna sentään Acceptin keikalle, vähän tasapainottaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Asuntolainat on vain niille joilla ei ole varaa ostaa omilla rahoilla. Siis köyhille.

ps. itse olen superköyhä

Isoveli nro1 täyttää 40. Pitäisi keksiä lahja yhdessä kahden muun veljen kanssa. Äiti ehdotti tätä pallinrapsutinta. Isoveli nro2 ehdotti pillun kuvaa olkapäähän.

Ja joku tuossa taannoin koulussa ihmetteli miksi mun huumori on niin huonoa.

Tuo pallinrapsutin ois aika hyvä kyllä. Käytännöllinen ja hauska 5/5.

Hehe eli teen duunia ja silti tuntuu ettei mitään jää käteen :D

Back
Ylös Bottom