Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voitin 2 e kahden euron arvasta. Käynkö hakee voiton vai uuden arvan?

Täytyisi saada aina vähintään yli 2 e voitto, että sais katetta, koska arpa maksaa sen 2 egeä. Oon joskus tehnykki niin, että aina hakenu niin kauan uuden arvan kunnes voittoa ei oo enää tullut ja sai aika usean arvan hakea putkeen. :D

Voi voi tuota nuorisoa liikenteessä. Meinasin jäädä skootterin alle, kun ei poijjaat kattonu eteensä ollenkaa. Joko minä olen vaaraksi pösöön kanssa tai sitten ne pojat. En tiedä.

Onkos sitä oltu taas kiltisti vai tuhmureita.

Mina olin tuhma. Ensimmainen paiva uudessa koulussa ja heti lintsasin pari viimeista tuntia. Olisin joutunut venaamaan tunnin tai pari joten kavin hakemassa kirjat ja lahdin kotiin. Ei siella mitaan mielenkiintoista kuitenkaan ollut.

Oli muuten hirvean kiva saada koko vuoden materiaalit kerralla. Raahasin lahes 20kg painavaa matkalaukkua ympari ampari Birminghamia, junaan, ja sielta kotiin. Vitutti.

Kuntit! Koko viikko ilman ensimmäistäkään ulosteetä! KUNTIT!

Eikä mun vipit suostu loppumaan. Sen pitäisi kyllä tapahtua ihan lähiaikoina.

Miksi olet VIPeistä luopumassa? Oletko löytänyt elämää Pakkiksen ulkopuolelta vai?...

Miksi olet VIPeistä luopumassa? Oletko löytänyt elämää Pakkiksen ulkopuolelta vai?...

Tulee kirjoiteltua lähinnä tähän offtopic-ketjuun, ja jos nyt lukee vaikka viimeset kolme sivua tätä, niin en ole ihan varma kannattaako tästä maksaa mitään:D
Joo, eihän se iso summa ole mutta kuitennii.

Linjataan nyt vaikka niin, että suurin osa elämästäni taitaa olla sekä pakkiksen että internetin ulkopuolella.

Back
Ylös Bottom