Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luin tuon gonzalessin avatarin kyltin ensiksi: "Rauhasta tee mitä vaan." Olin jo hetken että wau.

No kyllä se näinkin menee. Rauhaa haluava mies. Raha siinä lukee, mut jotenkin täytyy kova ulkokuori ylläpitää. Olettaen toki, että Rauha on nuorempaa saapumiserää, eikä kaudelta nimen ollessa muotia.

- - - Updated - - -

Näyttää niitä olevan 131 vuosilta 1980-99.

Juuri nautin, kun pihistelin sumpit ja nyt on niin hyvvää niin hyvvöö.

Joko sitä kehtais mennä huudattaan kompuraa ja ammuskeleen nauloja. Tokkopa ovat jo kaikki sängyistään nousseet.

Huomenta! Tänää tehään hemmetisti töitä. Vaihtolaikka mukaan.

Tästä syystä tänään ehtii kirjata Tod.Näk. vain yhten viestin:

Mä elän, vieläkin.
Muutkin, mokaa.

Voi persiinsuti ja vuohenvittu. Olen joutunut pitämään yhtä apinaa sen verran tiukasti aloillaan, että saan todennäköisesti syytteen vapaudenriistosta ja fyysisen koskemattomuuden rikkomisesta. Ja kyseessä on ekaluokkalainen.

Voi persiinsuti ja vuohenvittu. Olen joutunut pitämään yhtä apinaa sen verran tiukasti aloillaan, että saan todennäköisesti syytteen vapaudenriistosta ja fyysisen koskemattomuuden rikkomisesta. Ja kyseessä on ekaluokkalainen.

Kakarat hyppii silmille nykyään, ku ei niille saa pitää mitään kuria.

Odotin vastaavaa vajaa vuosi sitten kun jouduin saman päivän aikana useasti ottamaan kakkosluokkalaisen hallintaotteeseen melko lujastikin. Onneksi mulla oli siinä aika paljon todistajia ja tilanne ois voinu eskaloitua vieläkin pahemmaksi, jos en olisi napannut tenavaa kiinni. Mutta kyllä mua sillon vähän jännitti, että mitenkähän käy.

*Kaira ja judis mätkii tenavia*
Kyl on maailma muuttunut, silloin kun minäolin koulussa, kukaan ei edes valittanut rehtorille puhumattakaan että lähdettäis käräjille vaikka porukkaa lähti reippaasti ulos luokasta. :D Olis naurettu ulos koulusta tollaset.

Back
Ylös Bottom