Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei. Työkuviot on vähän epävarmalla pohjalla ja ei ole päässyt liikkumaan moneen viikkoon kunnolla, niin luulen että sillä on osuutta asiaan. Mutta jos sitten ensi viikolla saisi taas treenit kulkemaan, niin eiköhän tämä tästä ala lutviutumaan. Kiitos huolenpidosta honey :haart: Ja jos oikein alkaa sieppaamaan, niin ainahan mä voin heittäytyä radikaaliksi ja tulla vaikka sun luokse viikonlopputerapiaan. Voit opettaa mua ampumaan :D

Kuule ihan millon vaan! Tänne vuan. Täällä on ihimisellä rauha ja sielussa hyvä olo :)

Ei, eikä ole mitään kosteusvaurioihin viittaavaa havaittavissa.

Ei kosteusvaurio näy välttämättä päällepäin. Löytyy koulutettuja työmiehiä etsimään mahdollista kosteutta. Koska, ei-ammattilainen porata väärään paikkaan, jolloin kosteus voi jäädä huomaamatta.

Kuule ihan millon vaan! Tänne vuan. Täällä on ihimisellä rauha ja sielussa hyvä olo.

Ei voi olla. Minä olen käynyt siellä, ja olen suunnattoman tyytyväinen, että asun etelässä. Mutta minä olenkin syntyperäinen espoolainen.

Tämän päivän hupi: kolmasluokkalainen erityisoppilas tuli ruokajonossa tökkäämään minua perseeseen ja sanoi nauraen: "Timo Jutila!"

Vähän rupes jännittämään. Ei aavedogista tiedä mitä se ajattelee ja aikoo tehdä, kun et nää silmiä. Se aikaisempi herrasmies oli enemmän luettavissa. Nyt on luvassa jännitystä, mikä laittaakin helposti monen neidon polvet tutajaan.

Vähän rupes jännittämään. Ei aavedogista tiedä mitä se ajattelee ja aikoo tehdä, kun et nää silmiä. Se aikaisempi herrasmies oli enemmän luettavissa. Nyt on luvassa jännitystä, mikä laittaakin helposti monen neidon polvet tutajaan.

Varmasti ajattelee ruokaa ja palliensa nuolemista. Eiku.

Mä tunnen itseni ällöttäväksi osittain rasvaiseksi kasaksi toisiinsa kiinnittyneitä atomeita jotka noudattavat luonnonlakeja jotka perustuvat vain ihmisten kehittelemiin teorioihin ja voivat olla väärässäkin, jos teorioissa on virheitä joita ei ole saatu esitettyä todeksi. Toisin sanoen kohta opettelen taas ruotsia.

Ei voi olla. Minä olen käynyt siellä, ja olen suunnattoman tyytyväinen, että asun etelässä. Mutta minä olenkin syntyperäinen espoolainen.

Tämän päivän hupi: kolmasluokkalainen erityisoppilas tuli ruokajonossa tökkäämään minua perseeseen ja sanoi nauraen: "Timo Jutila!"
Vitosluokkalainen poika saattoi minut tänään autolleni, avasi takaoven jotta saan tavarani takapenkille. Sulki oven. Avasi etuoven jotta pääsen sisään ja kysyi minne matkani seuraavaksi käy. Vastattuani toivotti vielä turvallista matkaa. This is why I live here!

Älä puhu pienistä ja viattomista tolleen. Ai että. Huoltomies kävi. Keittiö on levällään erilaisia osia ja sit se ei tehnykää mulle poistoputken rööriin reikää. Saatanan miehet ku ei teistä tiiä ikinä ootteko te valamiita ja sitte te unohatte rei'ittääki vielä. Voikohan se mennä pahasti vituiksi jos ite tekisin reiän...? "What's the worst that could happen?"

No, reikäsiä te ootte itekin, malli on ainakin lähellä.

- - - Updated - - -

Nakkerit...

- - - Updated - - -

Että sinänsä "vituiksi" meneminen on jossainmäärin jopa tavoiteltavaa.

Back
Ylös Bottom