Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täälä on ainaki Sumuista. Pitäs mennä tarkilta hakeen vähän tarpeita. Vapaa-ajan hommissa on ilmeisesti samat kiinnostuskiikarit käytössä kuin arkenakin työssä. On hukassa.

Ohhoh, livahtiko tuplat papua?

tumblr_n8tr7vxAhh1qz8z2ro1_500.png

Ei kahvi- vaan teeaika!

Onko mistää kotosi?
Toista kertaa tässä vasta höylään läpi. Kuunneltavaa on kyllä, pitää vaan makustella useamman kerran niin saa kunnon kuvan. Mutta ihan jees fiilis tähän mennessä tästä kiekosta.

- - - Updated - - -

Pitäis kans lähtee paukuttaan lattialistaa paikalleen ja tapetointiakin ois tarjolla. Saan ihan itse valita.

Kävin tänään vastoin yleisiä tapojani yhdellä, koska jostain olen lukenut sen vahvistavan niveliä, jos se yksi on olut.

Oli niin kiire syömään aamiaista etten kerinny vasta, teille.

Kuten olen useasti itsekkin todennut: #terveydeksi #läsnä

Se on hieno, arvokas, kultturelli tapa.

Helekatin työhaastattelukutsut, häiritsevät hyvin alkanutta syrjäytymistä yhteiskunnasta.

:)

Älä viitti, muuten sama, mutta työhaistattelut eivät ole häirinneet, valitettavasti. Syrjäytymisen kanssa ollaan jo hyvässä vauhdissa.
Fiilis on vähän sama kuin olisi hirveä darra, morkkis, ahdistus, masennus samaan aikaan. kokoajan.

Hyvää pillua!

Voisinpa sanoa samaa.

Päässä soinut kymmenen minuutin välein heräämisestä I'm on the night train ja vain nuo sanat kertosäkeestä melodioineen ja laulajan äänineen. Milläs asemalla sitä hyppäis pois?

- - - Updated - - -

Se on hieno, arvokas, kultturelli tapa.

Kyllä. Satuinpa näkemään tinder tutun. Sanaakaan en kyllä sanonut, koska hänellä oli jo seuraa ja mulla ei ollut tarkoitus viipyä pitkään. Ehkä joudun pyytämään häntä vielä jossain vaiheessa erikseen tuopillisille, koska hänen liikehdintänsä antoi ymmärtää että hän olisi halunnut jutella jotain.

Minä alan nyt siivoomaan ja pesen pyykit ja kaikkee tällaista kotihommendaalia.

Illalla voi olla sitten saanti lähellä.

No ei se oikeasti ole.

Mite nää tapahtumat ja menot menee aina ohi multa? tänääki ois ollu tough viking esterata kisa kaisaniemes ja tänää vast huomasin, myöhästähä se oli osallistuu mut kävimpä ainaki kattomas ton puiston esteet ja hauskaltaha toiki vaikutti

Hienoa avata fabo, ensimmäisenä ruutuun lävähtää sanze tissiensä kanssa.;)

Back
Ylös Bottom