Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jo nyt on kumma kun oli tulossa milijuunat tännekki. Teen varmuuden vuoks useamman saman rivin. Vaikka yheksän riviä. Jos jollai toisel sama rivi niin saa viis miltsiä. Ja mä saan 46. Mahtais toista vituttaa muhahaha

Olen hieman huono muistinen. Muistin juuri että mun piti lopettaa sinkkuketjuun kirjoittelu. Tästä se toimenpide taas alkaa.

Tämän takia vastaan Vokotille täällä.
Kyseessä oli ihan rehellinen nälkäisen miehen TYPO. Osaan mä oikeesti kirjottaa, jos ruokitaan hyvin.

Nyt tuli semmonen yhtäkkinen perjantaifiilis. Ei kiinnosta työ. Itseasiassa jos tarkemmin ajattelee yläpäällä, on mulla ollut tuo viilis koko viikon. Hassua.

Onko teillä kuntit ollu koskaan pää niin kipee ettei ole pystynyt astumaan?

Useastikin. Yleensä asiaan on liittynyt edellisen illan ja sitä seuraavan aamuyön aikainen RAJU, ERITTÄIN RAJU ja ennenkaikkea HIRVITTÄVÄ HUMALA. Mutta. Päänsäryn kaikottua, on yleensä tehnyt mieli astua erittäin pitkästi ja useasti, kas kun kävely tekee hyvää sielulle ja ruumiille, ikäänkuin se on sellainen puhdistautumisriitti. Kättely on myös mukavampata hommaa, kun ei heikota.

Kai muistatte herasMiesmäisen etikettisäännön kättelyyn? Puristuksen pitää olla napakka, mutta ei kuitenkaan liian tiukka.

- - - Updated - - -

Minun pääni ei ole milloinkaan ollut niin kipeä ettei astua olisi pystyny.

Onko teillä kuntit ollu koskaan pää niin kipee ettei ole pystynyt astumaan?

Muistaakseni rupattelin: pystymisestä. höhö

- - - Updated - - -

Loin nahkani, perjantain kunniaksi.

- - - Updated - - -

Takaisin kotimaisessa tunnelmassa, hyvästi ruåtsi.

Marraskuuta odotellessa.

[video=youtube_share;6kubmMxykI8]http://youtu.be/6kubmMxykI8[/video]

Siihenkin liittyy HIRVITTÄVÄ, ERITTÄIN HIRVITTÄVÄ HUMALA. Se, jossa tekee mieli tanssia.

Muistaakseni olen ollut noin hirvittävässä humalassa viimeksi noin 22vuotiaana. Olen toki tanssahtelulattialla piipahtanut sen jälkn:kin, mutta ei ole mieli tehnyt vaan olen tehnyt sen sossiaalisen paineen murtamana häpeäntunnetta tuntien. En ole saanut.

Kyllä minullakin ensisijainen tunne tanssilattialla on korvia huumaava häpeä. Veri jyskyttää korvissa niin, ettei saa musiikistakaan mitään selvää. Sen tähden se askelluskin näyttää niin koomiselta. Toisaalta on todettava, että mua kyllä hävettää vähän kokoajan. Ettei sillälailla eroa ns. normaalitilanteesta mitenkään. Siks ne hissiepisoditkaan ei jännitä etukäteen. Eikä jalan perästä.

- - - Updated - - -

Tuostahan puuttuu hapansilakat ja voipaketti.

Back
Ylös Bottom