Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maananain tunnistaa siitä, että ei huvita ja väsyttää. Perjantain tunnistaa siitä että väsyttää eikä huvita.

- - - Updated - - -

työtehtävät, lähinnä.

Uskoisin, että jos olisin a-alueella ja etessäni olisi juuri kaadettu helmeilevän, herkullinen, raikas & ravitseva mallasjuoma, tilanne olisi toinen.

#terveydeksi, onely

- - - Updated - - -

Onneks on vettä millä voi työmaa-olosuhteissa kostuttaa kurkkua.

- - - Updated - - -

Olis kyllä hienoa jos olis ennenvanhaan. Silloinhan korkattiin pullot jo iltapäivällä työmaalla, työporukalla.

Ja tästä ajasta ei edes ole pitkä. Alle 20v. Kuulopuheideni, perusteella. KokeneemmatTyöMiehet ovat kertoneet.

Minä voisin nyt ihan oikeasti juoda muutaman napsun. KOSKA tämä keskustelu täällä luokassa ei etene ja on ihan kamalaa.

Piarase. Keventää tunnelmaa! Mä tiedän että sä osaat!

- - - Updated - - -

Futhermucker voisi tulla tänne keventämään tunnelmaa pierulla.

Great minds think alike!

- - - Updated - - -

Alike minds think great.

- - - Updated - - -

Åbo Giggel Ab, Turun Muna Oy. Sinne se kanan muna mennyt on.

Mä en voi, koska hieno nainen.

Pieraise ammattitaidolla. Mä pieraisisin koulussa, vahingossa, kaks kertaa KUULUVASTI, enkä kummallakaa kerralla jääny kiinni, koska en erektoitu.... reakoinut siihen syyllisen näköisenä.

-> ammattimies on ammattimies

Pieraise ammattitaidolla. Mä pieraisisin koulussa, vahingossa, kaks kertaa KUULUVASTI, enkä kummallakaa kerralla jääny kiinni, koska en erektoitu.... reakoinut siihen syyllisen näköisenä.

-> ammattimies on ammattimies

Mussa on se vika etten osaa olla ammattimainen, koska punastun niin helposti. Se on ihan kamalaa.

Äskenkin punastuin, kun tuossa edessä leikittiin kondomipaketilla ja puhuttiin kaksimielisyyksiä. Ihan kamalaa sekin.

Yleensä sisätyöpaikan hisseissä saa matkustaa yksikseen, mutta jos tylsistyttää yksinhisseily, hyvä kikka seuranhankintaan on pieraista hississä. Varmasti seuraavassa kerroksessa on halukkaita kanssamatkustajia!

Kaverille on käynyt muutaman kerran.

Back
Ylös Bottom