Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmäkään aina ymmärrä itteäni, se johtuu varmaan siitä kun mä olen niin vanha ja viisas. Mutten niin vanha ku Pappas. Olen huijannut. Mutta vain harrastukseksi. Kuten alkoholiakin joskus vain lääkkeeksi.

- - - Updated - - -

Ei sentään Grandien Anale?

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele, ne on vieläkin läsnä.

Vanhempana voin neuvoa että alkohooli sopii hyvin lääkkeenä käytettäväksi. Vielä kun muistaa toisinaan käsipainoilla bodata niin voi elää yhtä pitkään ja terveenä kuin minä.

- - - Updated - - -

Grandie Anale on varattu jo, ties vaikka nytkin olisi käytössä, tällä kellon lyömällä.

- - - Updated - - -

Perkele, Futter, nyt ne nakkerit on täälläkin!

Juu, näin olen antanut itseni ymmärtää. Siihen kun vielä lisää suihkussa ja saunassa käymisen, sekä elämisen wapaamuurien periaatteiden mukaisesti, pärjää vielä pidemmälle. Tietysti boonuksiin voidaan lukea, jos saa huijattua itselleen naisen, jonka tissit ovat isojen appelsiinien kokoiset.

Oon tänään yrittänyt asentaa pohjapanssarin kiinnikkeitä autoon +3 tuntia. Taisi olla väärä malli, kaikki sopi mukamas melkein, mutta mikään ei sopinut kunnolla. Luovutin siinä vaiheessa kun aloin miettiä ihan tosissaan hienosäätämistä isolla rälläkällä ja migillä.

Vituttaa yllättävän vähän.

Oon tänään yrittänyt asentaa pohjapanssarin kiinnikkeitä autoon +3 tuntia.

Tänne vaan, pistän kiinni tähän samaan vitutukseen.

- - - Updated - - -

Ja näköjään meni kolmosen sääkin ohi. Ainoa lohtu on siinä että Liisa taisi olla aamulla joten se ei olisi ollut nyt.

- - - Updated - - -

Ei "se" vaan "hän". Onhan hän arvostuksen arvoinen.

2d7.png

Back
Ylös Bottom