Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihinkähän se iso rus kea kulli vielä illan mittaan ajau tuukaan?

Pitäsköhän sun ruveta karsiin niitä hiilihytraatteja, jos tuolla tavalla väsyttää jo tähän aikaan vuorokauresta. Ny plikka kahvia naamariin, ilman viittä munkkia. Nelija saa riittää.

Mä yritin niitä vähän karsia, mutta sitten isä tuli täällä visiteeraamaan ja toi pullamieheltä saamiaan leipiä ja pullapitkon tänne. Leivät meni pakastimeen, mutta kun pullapitko ei sinne mahtunut niin söin siitä pari palaa. Tai ehkä kolme.

- - - Updated - - -

Hyi mitä te puhutte!

Kortonkipalloa tulis ja nukkumaanki pitäis mennä. Kinkkinen tilanne.

Viimeyönä unessa olin kadottanut polkupyöräni festareilla ja järjestysmies auttoi sen etsimisessä. Sanoin polkupyörän olevan lehmuksenvihreä. Järkkäri raahasi eteeni fillareita, jotka olivat sammaleenvihreitä, havunvihreitä, sinivihreitä ja erilaisia murrettuja vihreitä, jopa turkooseja. Mutta ei yhtään lehmuksenvihreää. Heräsin itkua nieleskellen.

[video=youtube_share;VvZqUtu8ML8]http://youtu.be/VvZqUtu8ML8[/video]

Viimeyönä unessa olin kadottanut polkupyöräni festareilla ja järjestysmies auttoi sen etsimisessä. Sanoin polkupyörän olevan lehmuksenvihreä. Järkkäri raahasi eteeni fillareita, jotka olivat sammaleenvihreitä, havunvihreitä, sinivihreitä ja erilaisia murrettuja vihreitä, jopa turkooseja. Mutta ei yhtään lehmuksenvihreää. Heräsin itkua nieleskellen.

Jotain tämäntyyppistä mä vähän tarkotin. Mutta mun unessa se järjestysmies olis ollukin takasin tullessaan nainen ja tuonu mukanaan tikkaat joilla kiivetä puuhun, kuusenvihreään. Sieltä puussa mä olisin varmaan pelannu monopolia jonkun julkkiksen kanssa ja välillä olisin keränny käpyjä ja yrittäny heittää ohikulkijoita niillä päähän. Mutta vaikka mä kuinka olisin yrittäny heittää niitä käpyjä, ne olis joka kerta vaan pudonnu kädestä suoraan maahan. Sit mä olisin hypänny mäkihyppymäestä, ja just ennen telemarkkia mä säpsähtäisin hereille.

Minäkin haluan kiukutella. Tiistai ja olen jo finaalissa. Tänään löytämäni kuva sopii tähän oikein hyvin.
1475991519.webp

- - - Updated - - -

Onneksi tiistain jälkeen tulee perjantai!

Sylvi, unohda vihreät pyörät ja hommaa harmaa. Niitä saa ainakin 50 eri sävyssä!

- - - Updated - - -

Mr. Futher, ei kai lausumasi ollut ns. TÖRKEE vihjaus

- - - Updated - - -

Kohta vedän kylläkin finaaliin asti.

En harrasta törkeyksiä...enkä varsinkaan porukassa.

Neitseellinen mieleni ei edes käsitä, mitä tarkoitat. Varmaan jotain joukkuepelejä, ja niissä huijaamista. Esim. kuviokellunnassa huijaamista.

- - - Updated - - -

"Sori, en huomannut että tää on naisten joukkue"

- - - Updated - - -

Kohta katson naisten pyllyjen kuvia internetistä jotta rauhoitun.

- - - Updated - - -

Kuviokellujien pyllyjä.

- - - Updated - - -

Ja sitten Grande Finale.

Back
Ylös Bottom