Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikeesti nyt, ensimmäinen rahareikä mikä tulee mieleen? Jos siis oisit just saanu massit tilille. Mä perustsisin oman firman, sitte voisin maksaa itelleni niin paljo palkkaa ku haluan. Heti rahat moninkertastuis.

Mulla mei lottoon, tällä viikolla, 2 euroa. Kirjaan sen voitto/tappio tilille.

- - - Updated - - -

Se tili on, meikämustalaisella, satarosenttisesti tappiollinen. Ikinä ei ole uhmapeleistä voittoja, tippunut.

IMAG0033.webp
Mä oon nyt varmaan piirtänyt toistakymmentä my little ponya muksuille :D kun värityskirjat ei kelpaa. Villi perjantai, taidan jatkaa loppupäivänkin piirrustushommissa.

Illalla investoin keskiolueeseen, a-alueella. Maksan täten monenmoisia mm. alkkoholiveroja ja suomi nousuun!

- - - Updated - - -

Se, investointi, kirjataan virkistystilille.

- - - Updated - - -

Ehkä jopa edustuskuluihin. Saataan nimittäin laittaa oikein kauluspaidan päälle.

- - - Updated - - -

Ja hajuvettä.

Selität luonnollisesti täteille, että selvästi on tytöt äitiinsä tullut. Minäkin nimittäin pidän isoista kulleista.

- - - Updated - - -

luonnos.webp

Korrrrrossstan, että kyseessä on luonnos. Todellinen lopputuloshan ei ole sinneppäinkään mitä luonnokseen on piirusteltu.

- - - Updated - - -

Kohta kaffelpöröt, teellä.

Täällähän on harjoitettu upeaa piirustustekniikkaa ollessani toisaalla. Myös elsun piirustus oli ihan kiva.

Minä sen sijaan tällävälin käytin verpaalisia kykyjäni selittääkseni eräälle päällikölle muutaman, tai useamman kymmenen tuhannen euron vajeen pudjetissa. Laatimassani. Siis oletukseen nähten. Kylläpä piristi olla taas oikeassa. Eikä lainkaan vasemmassa.

En edelleenkään ole tehnyt virheitä elämässä, enkä musiikissa.

Back
Ylös Bottom