Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukot on vetästy kuulkaas huuleen, juuri tässä pyyhin suupielistä sitä valkoista pois. Nyt pelkkä kahvi.

Mulla ei ole Lesbokenkiä. Pitäsköhän honmata? Nauhattomat, että ne olis aina juoksukunnossa, jos joutuu ottamaan esimerkiksi juoksuparturin, niinkuin on muotia.

Lisäksi mielessäni on juuri nyt mielikuva kahdesta pyöreästä ja pehmeästä asiasta, joiden keskellä on muusta pinnasta koholla oleva näppylä, ja jonka värimaailma poikkeaa ympäröivästä kontrastiltaan tummemman oloisena saarekkeena. Namimaiskis.

Tuli sitten kisoihin ilmoittauduttua, vaikkei ole mitään hajua milloin pääsee seuraavan kerran harjottelemaan. Noooh. Lahjattomat ja niin edelleen.

Kukot on vetästy kuulkaas huuleen, juuri tässä pyyhin suupielistä sitä valkoista pois.
Mulla ei ole Lesbokenkiä.

Se valkoinen pitää niellä, ei pyyhkiä pois.
Mulla oli sellaiset lesbokengät jotka oli vedenkestävät. Lesbokenkäinsinööri oli kuitenkin suunnitellut niihin kylkeen vetoketjun alas asti.

Se valkoinen pitää niellä, ei pyyhkiä pois.

Aijaa, no mulla ei ole tästä vielä oikein kokemusta, mutta on hyvä, että palstalla on tietotaitoa myös tältä alalta. Saa tämmöset nuubit ohjausta!

Nyt on kuulkaas paha paikka. Kohta viikko kesälomanjälkeistä työntekoa takana, ja nyt mun hiirikäden etusormi, alias koittosormi on kipeytynyt. Tarkemmin, juuri tuosta nivelestä, joka liittää sormen osaksi käden kokonaisuutta. Jos tää ei mene viikonlopun aikana ohi, on varmaan pakko hakea sairaslomaa. Tai sit mun pitää tehdä hommat keskarilla. Tähän asti olen ottanut sen esiin vain erikoistapauksissa.

Selasin äsken soittolistaa puhelimesta (höhöh), sieltä löysin seuraavan kipaleen, jonka haluaisinkin nyt omistaa teille kaikille. Erityisesti. Ei alkuperäisesittäjän versio, mutta silti hyvä. Seuraavassa viestissäni palaan varmasti takaisin tuttuun ja turvalliseen pieru- ja genitaaliasiaan.

- - - Updated - - -

Prööt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä mokaan vieläkin.

Älä huolestu. Muutkin mokaa.

Ai sen mustan? Useinhan hän soittelee sillä missä on Jimin suunnittelema kuosi, valkonen runko ja sit sitä kukka-asiaa siinä tai jotain tsykedeelistä.

Ai sitä Mari huaraa?

- - - Updated - - -

Mä oon joutunu olemaan olosuhteiden pakosta 2½ päivää äärimmäisen ahkera. Enää ei jaksaisi millään!

- - - Updated - - -

Mutta pakko se on olla, ettei huomenna tarvisi olla. Ainakaan kovin pitkään.

Minä tiedän vain Kolumbian vai mikä hitto se asemabaari onkaan.
Saatto olla kolumbia, huomasin ja luin, mutta en enään muista. Mutta, tämä ei tarkota sitä, että olisin juonut olutta enemmänkin duetto-vaunussa.

Tänä vkl voin antaa taas kommenttia kuopiosta, kun tästä sinne pääsen. Tuttu paikka ja kun käy suihkussa ja maksaa muilla kun kolikoilla on aina juttuseuraa löytynyt. Apteekkariin toimii nuo säännöt, lippis on myös hyvä jättää kotiin.

Harmi, kun häät pilaa hyvän syyn maistella tuotteita enemmissämäärin. Toivotaan että häissä on tarjoilu kunnossa.

No niin! Nyt olen Kenonnut, Lotonnut ja laittanut Eurojackpotinkin vetämään. Sitten vielä pelasin jotain Sykettä. Nyt tuloo rahaa!

Back
Ylös Bottom