Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noniin, nyt on sit ollut perjantaista asti jäykkänä. Ja käynyt niin pahaksi, ettei saanut unta viime yönä kun sattuu. Eikä käänny oikealle. Oli pakko varata lääkäri. Kahtelin lääkäriä, että mikä on mimmejään niin pisti silmään palvelut: proktoskopia :o

- - - Updated - - -

Ja niskastahan puhuttiin

Oonkohan terve vai sairas kun en ole käynyt lääkärissä ikinä aikuisena. :o

Jospas sitä pitäs pitkän viikonlopun! Pe ja ma pois töistä normi viikonlopun lisäks... JOO! :)
Niinhän sinä luulet... :D
"Lomat voi unohtaa"

Oonkohan terve vai sairas kun en ole käynyt lääkärissä ikinä aikuisena. :o

Yhtä terve ja sairas varmaan ku mä. Mäkää en oo käyny ku pari kertaa, ku on pitäny saada flunssan tähären saikkulappu töihin. Mitää oikeeta vaivaa en oo käyny esittelemäs, enkä kovin äkkiä mene. Se sattuu! kuitenkin. Heti varmana ovat tökkimäs piikillä tai jollain muulla terävällä. Tai tylsällä.

- - - Updated - - -

Muistan etelleen elävästi, ku työhöntulo tarkastuksessa ~10v sitten, otettiin heti verta anaalyyshiä varten!

Menkääs ny siitä. Johonki.

Kouluteellä!

image.webp

Muakin pelottaa että siinä käy sellainen "Er hat ein bischen KopfscherrrrrrrrrmzeN! tyylin skenaario...
Televisiosta näin kerran eikä näyttäny kivalta.

Mulla on jo kotidiagnoosi tähän jäykkyyteen. Aiemmin oli peukalo niin kipee, ettei maitopurkkia pystyny nostaa. Kävin lääkärissä, sanoi että liian pieni hiiri mun massiivisille (karvasille) kämmenille ja käski hommaa pystyhiiren. No tilasin tälläisen fallos-symbolin. Jota oon nyt viikon hivelly ja näpytelly kärjestä. Peukalo ok, mut pää ei enää käänny.

Mulla on jo kotidiagnoosi tähän jäykkyyteen. Aiemmin oli peukalo niin kipee, ettei maitopurkkia pystyny nostaa. Kävin lääkärissä, sanoi että liian pieni hiiri mun massiivisille (karvasille) kämmenille ja käski hommaa pystyhiiren. No tilasin tälläisen fallos-symbolin. Jota oon nyt viikon hivelly ja näpytelly kärjestä. Peukalo ok, mut pää ei enää käänny.
Mullon töis samanmoinen. Ei oo ranteet enää kauhian kipiät.

Siinä vasta mopoMies! Vai mitä tytöt?

nimetön.webp

- - - Updated - - -

7400€. Ei paha. Vois investoida, jos olis kuume.

^^ Cafe raaserin näköä. Hieno peli. Jotenkin himottaa kaffeet. Pitäiskö hommaa. Halavat vakuutukset.

- - - Updated - - -

Tissit tissit, enkö mä tulla jo saa... OHO sori: Linnut! Rauli, putte... Hiton tourette

Back
Ylös Bottom