Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja

PE 12.12.

Apulanta. Leander Rising, Wanamo

- - - Updated - - -

at rytmikorjaamo

^Tulipa mieleeni että lauantaina mm. Turmion Kätilöt. Mahtaa olla luvassa hieno soitin- ja lauluesitys.

- - - Updated - - -

Loistava tekosyy ulosoluelle.

Tuon vois kyllä ihan mielenkiinnosta lukea. Mä oon muuten joskus teininä keränny kaikki Apulanta-lehtijutut ja nauhottanu veehooässälle kaikki niiden haastattelut ja esiintymiset mitä telkusta tuli. Taisin tykätä siitä bändistä.

Paljonkin!

Vaikka Kazuo Ishiguro: Ole luonani aina. Tai Emma Donoghuen Huone.

Kiitos. Pitääpä ettiä noi tänään.

Plussaa muuten tulee, jos kirjat sisältää tappamista tai arvoituksellisia kuolemia. Ei toki pakollista.

^Tulipa mieleeni että lauantaina mm. Turmion Kätilöt. Mahtaa olla luvassa hieno soitin- ja lauluesitys.

- - - Updated - - -

Loistava tekosyy ulosoluelle.

TK han on mitä mainioin livebändi. Suåsittelen.

Minä oon kerran ollu kattomassa Turmion Kätilöitä. Ehkä häiriintynein keikka, jolla olen koskaan ollut. Kävin jälkikäteen kaikissa HIV- ja hepatiittitesteissä ihan vaan varmuuden vuoksi.

Kävin tänään terveysasemalla, oli kyllä niin viehättävä ja mukava nuori naislääkäri vastassa että olin yhtä hymyä koko 15 minuutin ajan.

Palkkaa vastaan. Oikeasti yritän minimoida kapulat, mutta aina ei voi mitään.

Sitähän minäkin. Useimmiten kapulakieli on vain taitamattomuutta :)

Plussaa muuten tulee, jos kirjat sisältää tappamista tai arvoituksellisia kuolemia. Ei toki pakollista.

Meinasin ehdottaa John Ringon kirjaa Ghost. Ehkä en kuitenkaan, ei ole edes suomalaisissa kirjastoissa. Miten olis Lois McMaster Bujoldin Kunnian sirpaleita tai Jan Guilloun Coq Rouge: kertomus ruotsalaisesta vakoojasta?

Pitelin tänään käsissäni Zeiss Victory V8-tähtäintä ja kotimatkalla näin ojaan suistuneen matkailuauton. Uljas torstai.

Meinasin ehdottaa John Ringon kirjaa Ghost. Ehkä en kuitenkaan, ei ole edes suomalaisissa kirjastoissa. Miten olis Lois McMaster Bujoldin Kunnian sirpaleita tai Jan Guilloun Coq Rouge: kertomus ruotsalaisesta vakoojasta?

Laitanpa nuo muistiin. Nyt mennään ensin Ultimeetsian suosituksilla. Vokotin suositus pitää jättää myöhemmälle, kun oli pitkä varausjono.

Mä ajattelin yrittää ajottaa sitä ittelleni joulukemiseksi.

- - - Updated - - -

Olin siis totistettavasti suunnitellut elämääni hieman eteenpäin.

- - - Updated - - -

Lotto on tekemättä.

Jos on käytettävissä yksi vastaus onely, käytän sen seuraavasti:

Heilua hulluna humalassa.

Back
Ylös Bottom