Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin äsken tk:lla. Siellä siivooja imuroi rappusia ja sillä oli semmonen reppuimuri selässä!! Ihan varmasti imuroi jotain ektoplasmaa eikä likaa. GHOSTBUSTERS SJK!

Huomenta.

Mun päivän ohjelmaan kuuluu:

- kaupassa käynti ja ravinnon hankinta (alfatoimintaa)
- bodausta käsipainoilla (alfaa sekin)
- kivespyykki after (mikä muu muka?)
- kopiotalosta piirustusten nouto (njoo)
- junalla Toijalaan, persauskin kestää
- illansuussa rynnäkkökivääriammunta (überalfa)

Scirocco?

En keksi muuta dsg kupeeta.

- - - Updated - - -

Mä ostan kupeen vasta jos voitan lortosta. Sitten investoin noin satkun e mersun coupeen. Viissataseen. Väriä en vielä tiedä. Musta on kyllä aina turvallinen valinta.

- - - Updated - - -

tai ei viissatasta taida aivan satkulla saada.
Joo, sirokkoa meinasin. Nyt taas kallistun pensaturpoon ja kuusloviseen manuaaliin. Bokserikone. Lintulauta ja skuuppi. S.

Oliko liikaa vihjeitä? Siihen eeperspähherin wepasto ja etanoliohjelmat sunmuut suihkuttimet niin kyllä silläki ajelee.

Pakko kyllä laittaa kulkeen etanolilla, ei kestä perse tankkailla mitään ysikaseja.

Pitääkö kaikki letkut vaihtaa?

- - - Updated - - -

Ja siittimet?

- - - Updated - - -

tankkki?

- - - Updated - - -

sirokkoaki saa kestävällä bensaturbolla kuuslovisella manuellilla.

- - - Updated - - -

mä kyllä haluisin sirokkoni kakslitraasella bensiinitubrolla ja dsg:llä. Se on miellyttävä varustus päästellä.

Mun päivän ohjelmaan kuuluu:

- kaupassa käynti ja ravinnon hankinta (alfatoimintaa)
- bodausta käsipainoilla (alfaa sekin)
- kivespyykki after (mikä muu muka?)
- kopiotalosta piirustusten nouto (njoo)
- junalla Toijalaan, persauskin kestää
- illansuussa rynnäkkökivääriammunta (überalfa)

Muista että ravinnon pitää olla proteiinipitoista, esim. munan valkuaista. (katso ettei roisku näppikselle, kuten vokotille kerran taisi käydä) Muista myös rassata piippu rynkkäämisen jäljiltä ettei jää kuti putkeen ensi kerralla!

Omiin päivän alphaurostoimintoihini kuuluu
-kamppailu laji harrastus toiminta
-ennaltaehkäisevä nyyttipyykki
-laumani johtaminen paikasta A paikkaan B
-kaikkien asioiden kuntoonPANEMINEN kerralla, onhan perjantai

Tämänpäivän alphaursos toimintoja en osaa, listata. Mutta eilisen osaan mainita, kirjallisesti.

Annoin henkilöautolla ajaessani tietä suojatietä lähestyvälle NAISpolkupyöräilijälle. Sain plakkioksi hymyn ja käden heilautuksen. Se, teki minusta Miehen.

Ravinnonhankinta, tsek.

Bodausta käsipainoilla seuraavaksi. Sitten suihkussa ja saunassa käymistä. Nimeni ei ole siltikään Olawi. Olispa.

- - - Updated - - -

Håhå, sun pittää vokot hankkia herrasmieshattu. Rofiilikuvassa malli.

- - - Updated - - -

Eli Alphaursoshattu, eli MIEShattu.

Minä luulen, että täällä saa tänään hernekeittoa ja pannukakkua.

Se on kuulkaas tämä aamu mennyt esineellistämishommissa. Toistaiseksi en ole jäänyt kiinni.

Melko huokeasti sais Teslan. Kävin tuossa zoomailemassa. Taitais kuitenkin ekat pakkaset jättää pojan talliin. Ja kuka sitä jaksais koko ajan lataillakkaan. Puhumattakaan liian äänettömästä menosta.

Mä söin eilen hernaria, te ootte väärässä päivässä. Oli taas naaraalla ilme kohdillaan kun mies lyö Jalostajat pöytään.

Back
Ylös Bottom