Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kokkarimentaliteetti

Mikä so?

- - - Updated - - -

Olisko se Willhelllmin kuivasumppu siinä?

KR_GTR_Twins_Photoshoot_Lupix027_bl.webp

Tollane auto kaikille niin saadaan lukea tarinoita tyyliin: nainen tuli juttelemaan, oletin että autot kiinnosti ja kun olin selittänyt 5min moottorista se lähtikin pois. Oliko sillä sittenkin jotain muuta mielessä? O_O

Tuo Willhellmin autoa nojaileva tyttönen on varmasti Irman koulusta!

Tuosta kuvasta varmaan pitäisi huomioida tuo auto tai housuton tyttö, mutta en mä huomaa nyt tuosta muuta kuin noi kulmakarvat.

- - - Updated - - -

Tuo Willhellmin autoa nojaileva tyttönen on varmasti Irman koulusta!

Luultavasti. Monta saman näköstä täällä on.

Joo kyllä Miehen huomiokyvystä 90% menee ympyröidyn alueen tarkasteluun. Loput kuvasta saa 10% huomiosta ja kaikkki muu jää auttamattomasti huomaamatta. Esim. minä en huomannut kulmakarvoja ennen kuin mainitsit niistä.

Huomasko muut kuntit?

nimetön.webp

Autoista tulikin Mieleen: koska olette viimeksi nähneet Datsun 100A:n liikenteessä? Melkoisia harvinaisuuksia ovat nykyään.

Kesällä joka ikinen työpäivä. Työtoverilla on semmoinen kesätyömatka-ajossa.

- - - Updated - - -

Ja väri on apinadatsunin vöhöriä.

Ei enää.

- - - Updated - - -

Nykyinen on internetistä kopioitu metsämaisema.

Oon muuten taisellu lentoyhtiöiden matkahinta-algoritmien kanssa. Ja he ovat niskan päällä. Hinnat vaihtelee mielivaltaisesti 49-190e per matka ja samalle päivälle!. Taidan odottaa pari päivää ja sitten yllättää.

Back
Ylös Bottom