Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hö. Onko edes tietoa paljonko eventa työnsi miesten kuulaa?

Antakaa kun arvaan, Pappas ei ole vielä nähnyt tuloksia.

Hö. Onko edes tietoa paljonko eventa työnsi miesten kuulaa?

Antakaa kun arvaan, Pappas ei ole vielä nähnyt tuloksia.

Veikkaanpa että Eventa on prodehöyryissään PANNUT perästä tuulemaan sellaisen kaaren ettei sinne asti huurtuvat linssitkään auttaisi. Siis jos ne olisin jo edes saanut :curs:

- - - Updated - - -

Oottekos yrittäneet kyykätä niin että peräpaineet on kadonneet? Ei ole helppoa muuten.

No ei helvetissä jaksa. Ja jos joku tulee iloisesti aamulla töihin niin laitan hissillä takas alas.

Mäki meen nyt.

Divergent katsottu, oli ihan jees.

Bulkkimaha kasvaa. Tuntuu että lihat ei. Jotain kai väärin teen? Ei vaan huomenna pitää taas valitettavasti herätä jo ennen iltapäivää.

Minä otan varaslähdön nukkuma-aikaan ja menen jo nyt! Koska oma sänky ja nukkuminen on :haart:

Menin samoihin aikoihin. Ja aikaisemminkin olisin jo saanu, mennä, sillä herätys klo 0700 tapahtui aivan kesken unein kuin keskellä yötä.

Juurijajuuri voi sanoa: Mä elän vieläkin.

Muutkin mokaa.

Mua väsyttää.

Siitähän sen maanantaiaamun tunnistaa.

- - - Updated - - -

Maanantai-aamusta tuli taas mieleen Kride. Missä hän on? Olen aprikoinut tätä jo puolisen viikkoa. Mutta en ole halunnut huolestuttaa teitä ja olen pitänyt asian omana tietonani.

Back
Ylös Bottom