Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin tänään chili-kinuskijäätelöä Chilifesteillä. Oli hyvää. :)
Jaa nekin oli jo. Jos huomenna terve, niin pitää käydä hakeen tän vuoden chilit. Eka vuosi melkein 10 v varmaan, kun ei itsellä kasva.

Oletan että ne on vkl. Näin taitaa olla aina ollut. Kai :D

Jaa nekin oli jo. Jos huomenna terve, niin pitää käydä hakeen tän vuoden chilit. Eka vuosi melkein 10 v varmaan, kun ei itsellä kasva.

Oletan että ne on vkl. Näin taitaa olla aina ollut. Kai :D

Juu eiköhän ne huomenna vielä ole, että sinne vaan :)

Hhasdfaölk..a öalskdfa .. prll prlll prlrllrlll ... Limaku ziero. Rks tsk. Zervuska haidis.

:lol2: juuri näin!

Täytyi suorittaa raaka liike ja vaihtaa kapakkaa. Nimittäin: etellisellä a-oikeudet omaavassa kuppilassa, ainakin omastaMielestäni, yksi tyttönen vilkuili minua silmämunaanpistävän paljon. En siis herras miehenä, hampaat pestynä ja kaikkee, halunnut pahoittaa hänen mieltään olemalla lähestymättä häntä. Nyt olen täälä turvassa.

image.webp

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    27,8 KB · Katsottu: 292
Täytyi suorittaa raaka liike ja vaihtaa kapakkaa. Nimittäin: etellisellä a-oikeudet omaavassa kuppilassa, ainakin omastaMielestäni, yksi tyttönen vilkuili minua silmämunaanpistävän paljon. En siis herras miehenä, hampaat pestynä ja kaikkee, halunnut pahoittaa hänen mieltään olemalla lähestymättä häntä.

Mulla oli viimelavvantaina samantyyppinen tilanne A-alueella. Selvisin siitä seuraavalla tavalla: kävin pyytämässä lihavalta levyjä soittavalta naiselta Ukkometson, sitten erittäin kovassa humalassa astuin tanssilattian puolelle. Parit muuvssit yhdistettynä erittäin, errittäin humalaiseen naamaan riittivät tällä kertaa. Voi myös olla, että koko alueella ei etes ollut NAISia. Haluiaisin nyt alleviivata sanoja ERITTÄIN ja HUMALASSA.

Jos mä oon se jätkä?

Minun kantani ja vastaukseni ko.Asiaan:

Hikiki, tulee
Henki, salpaa
Puhumaan, joutuisi, tod.näk.

Olueeseen, saunaolueisiin, keskittymisen näen valoisampana vaihto-ehtona.

- - - Updated - - -

Itsehän olen lähes selvinpäin. Ei moovvsseja. Enhän ole etes tanssiravintolassa. Täälä soi in te moment guano apes - lord of te boards.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mäki olen jo hereillä ja elän vieläkin.

Sitten vaan aamupuurolle ja ihastelemaan savuuttavia rakkoreita.

[video=youtube_share;xq3Mmxer_fo]http://youtu.be/xq3Mmxer_fo[/video]

Mäkin olen jo hereillä. Kuntit, eilinen paniikinomainen kohtaus karamellien syämisestä olikin ennenaikaista ja turhaa, vähän niinku joskus käy ennenaikaisesti kun... kyllä te tiedätte, Sniffari ainakin tietää.
Nimittäin, olis pitäny aiemmin jo tajuta, että painonpudotushommissa A ja O on syödä karkkia. Puoli kiloa eilistä minääni kevyenpänä tässä näpitän. Näppäimistöä. Ananaskyrssi tuossa odottelee vuoroaan. Nyt on kierroksessa pelkän kahvin lisäksi ruisleipää. -KULLISta -Her.

Back
Ylös Bottom