Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pelottava kauhuleffa toi, haamukuvia jne. Ainakin silloin muutaman vuoden ikäisen näkökulmasta 80-luvun alkupuolella.

Oli muuten hyvä sarja toi, usein tuli katottua eikä haitannu juonen seurqamista vaik joskus jäi jakso välistä.

Seuraava osa.

image.webp

- - - Updated - - -

Oli melkoista soosaamista kuuluttajan osalta toi Herra Tasavallan Presidentin tiedotustilaisuus.

- - - Updated - - -

NAISkuvaajaki oli ns.hollilla. Miehet ei vaan ymmärtäny kääntyä! Olisivat päässy "paneen".

image.webp

Mikä on isoin ja ronskein liike, jossa olet asioinut tai edes käynyt? Onko otettu haltuun joku Vesan putiikkiakin isompi ja ronskimpi?

Nyt pisti aloittelija kyllä pahan. En ole käynyt etes Vesan kaupassa. Vielä. Mitään yksittäistä ISOA liikettä ei tule mieleen (ei se), mutta Hämeenlinnan Hot Lipsissä olen käynyt hihittelemässä kumielimiä ja muita asiaankuuluvia välineitä.

Niin hirveä väsymys, että minut pitäis kantaa kauppaan, suihkuun ja takaisin sohvalle. Ei hyvvee päevvee mikä uupumuksen multihuipennus.

Kantaa kauppaan? Jos sulla olis kantaja, et pistäis sitä viemään suoraan suihkuun ja sohvalle ja lähetä sitä kauppalistan kanssa ostoksille yksinään?

- - - Updated - - -

Se mun jalkakipuni alkaa olla ohi. Ehkä ensi viikolla pystyy tekemään sen jalkarääkin joka on kuulemma luvassa...

Mites se nyt sillai. Kolmen päivän ränni takana?

Eikäkö ensimmäinen täys työviikko ja sen päälle kun ois lepoa kaivannut, niin meillähän on kisat koko viikonlopun. Ei saa nukkua pitkään millonkaan. Paitsi ens viikon viikonloppuna.

Kantaa kauppaan? Jos sulla olis kantaja, et pistäis sitä viemään suoraan suihkuun ja sohvalle ja lähetä sitä kauppalistan kanssa ostoksille yksinään?

Noeiiiiih. Ku minä olen väsymyksessäni niin seis, että en ois osannu edes kauppalistaa tehä. Joten minua ois pitäny kantaa kaupassa hyllyltä toiselle (ois voinu pistää myös kärryihin istumaan tai reppuselkään) ja minä oisin tarpeen tullen lapponut koriin tavaroita. Kävin nyt sitten kuitenkin itse, koska vaikka rakas mäyrikseni varsin vahva kaveri onkin, niin ei se sentään minua jaksa kantaa.

Minä kuvittelin, että saisin olla täällä maalla ihan kaikessa rauhassa talonvahtina. Paskat. Isoveli nro1 nakitti mut täksi illaksi lapsenvahdiksi. Isoveli nro2 kävi äsken lukemassa autolehden ja samalla hieman vahingoniloisesti kuittaili lapsenvahtinakista. Isoveli nro3 soitti jokin aika sitten ja ilmoitti tulevansa tänne yöksi kaverinsa kanssa, pyysi ostamaan kaljaa. Ostin karhua.

Karhun kanssahan ei voi mennä vikaan.

Minä kerran kerran kävin karhuemolta varastamassa pienen karhunpennun.

Jätin tölkin karhua sille vastineeksi.

Joi sen pois!

Mitäs plaatua Mika eilen tilasi? Minulla oli krusovice-ilta.

Tänään suunnittelin vehenäästä.

Ei, koska:

Tarkistuslaskennan jälkeen käteistä on tällä hetkellä 120€.

- - - Updated - - -

Senverran pitää aina olla käteistä mukana ettei koirat kuse kintuille.

Kyllä mä olin, mutta hän meni kyllä minulta täydellisesti ohi silmämunien.

Mä oon niin helppo että kyllä mä vitosella lätkäisisin.

Back
Ylös Bottom