Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voin. Teinkin sen jo. Olen siis tänään kerinnyt jo levätä, tehdä työtä, levätä, syödä, tehdä työtä, levätä, syödä, jumpata ja peseytyä. Sitten pitäis syödä ja vähä levätä niin sitten jaksaa reippaana poikana lähtee kes-kustan a-alueelle saunakaljalle, vaikka en saunassa ole käynytkään.

- - - Updated - - -

135€ käteistä.

Minä kun tuon vanhan äitimuorin kanssa keskustelin, että sinä kun olet ollut ainoa poika kahden siskon välissä, niin olet saanut aina mitä halunnut.

Se on paskapuhetta.

En saanu Judoa pikkuveljeksi.

Jos Judo olisi mun pikkuveljeni, olisin antanut aikoinaan niin monta kirsikkanenää että olisi liikuntahömpän sijaan alkanut keräilemään postimerkkejä.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten oikeasti postimerkkikokoelma.

- - - Updated - - -

Ja kaksi kaukoputkea.

- - - Updated - - -

Ne eivät horjuta asemaani alfa-uroksena.

Minä luultavasti häviäisin Judikselle nenänakkipainissa, mutta männä vuosina voitin siinä isoveljeni! Sillä oli sen jälkeen komea sininen nenä.

Mä olin kerran laivalla mustikkanenänä. Ei se siinä humalaspäissään haitannu, mutta täytyy myöntää, että vähän jälkikäteen hävetti, kun usva alkoi poistua mantelitumakkeesta. Oli melko sininen ja selvärajainen.

Minä kun tuon vanhan äitimuorin kanssa keskustelin, että sinä kun olet ollut ainoa poika kahden siskon välissä, niin olet saanut aina mitä halunnut.

Se on paskapuhetta.

En saanu Judoa pikkuveljeksi.

Jos Judo olisi mun pikkuveljeni, olisin antanut aikoinaan niin monta kirsikkanenää että olisi liikuntahömpän sijaan alkanut keräilemään postimerkkejä.

Minä luultavasti häviäisin Judikselle nenänakkipainissa, mutta männä vuosina voitin siinä isoveljeni! Sillä oli sen jälkeen komea sininen nenä.

Rakastatteko te minua?

Takaapäin ilmeisen ullatuksellisesti ottaminen on kyllä halpamainen temppu, varsinkin jos kuviossa on mukana pöytä, vieläpä seisovaa mallia. I feel you, bro.

- - - Updated - - -

Seisovan pöydän ritarit. Sellaisen killan minä vielä perustan, sen vannon. Puolustamme kaikkia takaapäin otettuja.

Seisovan pöydän ritarit. Nimettömien takaapäin väkisin otettujen nuorten MIESten ei-niin-kristillinen yhdistys.

Ehdotan teemalauluksi sitä biisiä jossa hevonen laulaa peniksestään! Animaatiovireo. Juuvittu.

Onhan se teknisesti ajatellen lähes täydellinen aine. Himskatin heikot orgaaniset otukset herkistelee sen kanssa. Kunhan kehitämme robottikehot, voimme taas siirtyä asbestiin.

Back
Ylös Bottom