Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä perkele ärsyttää ihmisten käytöstavat kauppajonossa. Pitkä jono ja viereen aukeaa uusi kassa, lähden kävelemään kassaa kohti, mutta jonossa takanani ollut vanhempi rouva syöksyy eteeni. Kohteliaasti sanon että anteeksi, mutta olin ennen teitä. Vastauksesi tulee vihaisesti "Nuorella miehellä on aikaa odottaa." Vedän syvään henkeä ja mielessäni totean, ettei tämä haaska ole verbaalisen kyvykkyyteni arvoinen, mikä täydessä toiminnassa aiheuttaisi naiselle syvää mielipahaa, joten menin naisen ohi ja sanoin. "Tällä nuorella ei ole aikaa odottaa."

Jerkku, sä oot TÖRKEE!

Ei vittu kuntit, mun tarttis ruveta imuroimaan nyt. Ja sit pitää hakee ruaholleikkuriin pensaa. Kiinnostuskiikarini linssinsuojukset on liimattu paikalleen! Hetipitillä.

Enpäs! Nyt rouva saa päivitellä marttakerhossaan miten nykynuoret ovat kiireisiä ja tärkeitä. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että nainen olisi masentunut ja menettänyt elämänhalunsa.

Ei vittu kuntit, mun tarttis ruveta imuroimaan nyt. Ja sit pitää hakee ruaholleikkuriin pensaa. Kiinnostuskiikarini linssinsuojukset on liimattu paikalleen! Hetipitillä.

Eikö NAISvaimosi voisi tehdä noita, että sä voisit makoilla sohvalla? Lomalla kuuluu rentoutua.

Vielä. Vanhoja setiähön nuo olivat. Ainaki vielä eilen.

Hö. Mutta vanhatki voi olla charmantteja.

- - - Updated - - -

Rariossa soi ACDC vuodelta -79. Hieno kanava!

- - - Updated - - -

hyvää rokkia

Kyllä perkele ärsyttää ihmisten käytöstavat kauppajonossa. Pitkä jono ja viereen aukeaa uusi kassa, lähden kävelemään kassaa kohti, mutta jonossa takanani ollut vanhempi rouva syöksyy eteeni. Kohteliaasti sanon että anteeksi, mutta olin ennen teitä. Vastauksesi tulee vihaisesti "Nuorella miehellä on aikaa odottaa." Vedän syvään henkeä ja mielessäni totean, ettei tämä haaska ole verbaalisen kyvykkyyteni arvoinen, mikä täydessä toiminnassa aiheuttaisi naiselle syvää mielipahaa, joten menin naisen ohi ja sanoin. "Tällä nuorella ei ole aikaa odottaa."

Ihan oikein. Vanhat rouvat on kyllä pahimpia kaupoissa ja muuallakin. Tulipahan yks kauppareissu juur mielee... Melkei hävettää vieläki.

Huonoja kokemuksia vanhoista akoista:

Keskiviikona Paulin keikalla jotkut hieman(liikaa) punaviintä nauttineet vanhat rouvat toimittelivat ja kikattelivat kuuluvaan ääneen koko keikan ajan. Rissssstussssss, miksi pitää maksaa lippu ja tulla sinne toimittelemaan ku imiset yrittää kuunnella sitä soittoa ja laulua. Olisivat ****** juopuneet semmoisessa ympäristössä jossa se ei muita imisiä häiritte. Huomasin lähipiirissäni muiltakin sen näköisiä katseita, etten ollut ainoa joita heidän kuuluva keskustelu häiritsi.

Heistä siis näki sadan metrin päähän, että noi on kerran vuodessa liikenteessä ja on juotu kolme lasia punaviintä ja nyt ollaan niin humalassa että millään ei oo mitään väliä. Karseeta katseltavaa. En katsellu, valitettavasti joudun kuulemaan.

Onneks musta ei tuu ikinä vanhaa rouvaa!

Eikö NAISvaimosi voisi tehdä noita, että sä voisit makoilla sohvalla? Lomalla kuuluu rentoutua.

No, yleensä näin onkin, mutta hätäpäissäni lupasin eilen tehdä mainitun homman tänään, koska eilen ei maistunut kummallekaan. Eli onnistuneesti siirsin hommaa eteenpäin, ja sitten laitoin sen kuntoon jumalauta. Nimittäin, imurointi ja lattianpesu on nyt suoritettu, välttävästi. Ehkä ihan joka kikkareen alle en jaksanut kumarrella. Mulle ei vittuilla, olé!

- - - Updated - - -

Tuli muute hikiki.

Mun mielestä mallikkaasti hoidettu tilanne!

Muutama viikko sitten oli hirvee kiire kaupassa ja kun pääsin kassalle. Oli siinä joku papla edessä. Maksaminen kesti ja kesti, kun kolikkoo löyty joka reijästä. Meinasin alkaa kiehuun, kun oli oma aikataulu niin kireellä ja toinen nysvää edessä. No pappa sai maksettua ja huomas että pussi vielä. No otti pussin ja kassaneiti sanoi että "anteeksi se olisi vielä 20 senttiä". Se pappa ei kuullut mitään ja näin että kassaneiti ei sitä ilmaseks anna. Joten sanoin että minä maksan, kun nyt on kiire.

Sain hymyn kassatytöltä ja pappakin varmaan kätteli itseään, että taas säästin.

Tuo edellisen ostosten maksaminen on ehkä paras ja törkein keino.

Samoin kuin kortin tunkeminen lukijaa kaukaa käsi pitkänä kun joku jää siihen töpeksimään maksun jälkeen.

Huonoja kokemuksia vanhoista akoista:

Keskiviikona Paulin keikalla jotkut hieman(liikaa) punaviintä nauttineet vanhat rouvat toimittelivat ja kikattelivat kuuluvaan ääneen koko keikan ajan. Rissssstussssss, miksi pitää maksaa lippu ja tulla sinne toimittelemaan ku imiset yrittää kuunnella sitä soittoa ja laulua. Olisivat ****** juopuneet semmoisessa ympäristössä jossa se ei muita imisiä häiritte. Huomasin lähipiirissäni muiltakin sen näköisiä katseita, etten ollut ainoa joita heidän kuuluva keskustelu häiritsi.

Heistä siis näki sadan metrin päähän, että noi on kerran vuodessa liikenteessä ja on juotu kolme lasia punaviintä ja nyt ollaan niin humalassa että millään ei oo mitään väliä. Karseeta katseltavaa. En katsellu, valitettavasti joudun kuulemaan.

Onneks musta ei tuu ikinä vanhaa rouvaa!
Hah, samantyyppinen kokemus kun olin yön keikalla (yö on paras, ei vastaväitteitä). Vanhemmat (rehevät (enkä tarkoita asennetta vaan ulkomuotoa)) rouvat kikatteli siinä edessä. Yht äk toine käänty ja laitto kädet mun paidan alle ja koitti hivellä mun atleettista hairyä torsoa. Hämmennyin ja poistin paksut kädet paidan alta välittömästi. Muija katto rouvaa ilkeästi ja rouva sanos oho ja jatko kikattelua. Itsellä meni aamuyöhön suihkun lattialla sikiöasennossa itkiessä.

Sulla on porilaiset aivot. Ne on ohjelmoitu tykkäämään yöstä. Hyi yö.

- - - Updated - - -

Olen muuten ulosteellä. Oho.

Tuleeko ulosnestettä? Täällä tulee, onneks on umberella

Noooo sanotaanko, että nää viimeisimmät on vähän vanhan miehen tilitystä. Mut vanhemmat on kovaa tykitystä! Olli on kova ja tuttuja niin pitää kannustaa.

Hetken jo luulin, että tänään olis ollu perjantai 13.päivä. Sain maidot syliini/tarjottimelle/lattialle työpaikan ruokalassa. Jes.

Moi.

Olemme nyt luokkaretkellä.

Sanze-täti leipoi meille kaikille dallaspullia.

Syötettiin ne sorsille ja ruvettiin n*ssimaan.

Tästä taas sanomista tuloo.

Ja samalla minuutillahan se sitten itsekin.

Mitäs sitte?

- - - Updated - - -

Pitäsikö mennä kinastelemaan sinkkuketjuun?

Back
Ylös Bottom