Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpäs heräsin tänään viiden maissa aamulla siihen kun sänkyyni pissattiin. Ja enpäs kerro kuka se oli! Hihihihiiiiii.....
Sitten jätin vielä töihin lähtiessäni kotiin avaimet, lompakon, puhelimen ja eväät. Ihan vaan huvikseni!

Joojoo...Mäkin syytän muita aina kun yöllä lirahtaa...

Oon muuten kahvilla Niinistön kanssa.

E: ja amatöörimoka! Väärä sijoittuminen portaisiin nähden ja taas jäi maisemat näkemättä.

Mä taidan lähteä nyt kyykylle. Kokeilin nimittäin tänään kolmia farmarihousuja, mitkä ei mahtunu mulle puoli vuotta sitten edes reisistä ylös päin. Tänään ne istui niinkuin niiden pitääkin. Eli mä oon laihtunu vain jaloista. Kaikista.

- - - Updated - - -

Ainiin ja käsistä tietysti!

Joojoo...Mäkin syytän muita aina kun yöllä lirahtaa...

Enhän mä ole asiasta ketään syyttäny..

Nyt on muuten tytöt maailmankirjat sekasin, otin jälkkäriks palasen kakkua, käpykakkua, mutta taitaa lentää roskikseen kun ei maistu!

Mitess, olisko Miehinen häpykakku maistunut. Jälkiruuaksi.

Muksun kommentti oli kyl aamulla; "Äiti, sä olet oikein komea", joten tsäänssejä vois olla..

Hmm.. Taida kuitenkin pitäytyä miehisissä anaaliraiskauksissa.

Onkohan PaPPaksen kiikarit löytyny? Minulla tuntuu olevan hukassa.
Entä ovatkohan silmälasit saapuneet? Hän on ollut niin hiljainen, että onkohan hän heti löytänyt elämäänsä muuta mielenkiintoista?

Muksun kommentti oli kyl aamulla; "Äiti, sä olet oikein komea", joten tsäänssejä vois olla..

Hmm.. Taida kuitenkin pitäytyä miehisissä anaaliraiskauksissa.

Komealla ja kauniilla on hiuksen hieno ero :o

Normi työpäivä. Menee miettiessä, että jos kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Niin mitä mikä osio duunista on kusta?

Back
Ylös Bottom