Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon muuten tulossa pohjanmaalle viikonloppuna. Mummu alkaa oleen jo puolittain arkussa ja siskon lapselle pitäs saada nimi niin semmosilla asioilla. Ja on siellä pari Subarua, neki vois tsekata.

Nyt on mun sauma! Sanoha pomoille että tiiät yhen nohevan työntekijän!

Kyllä me on yritetty saada ne ottamaan lisää väkeä nyt ja jo paljon ennemminkin. Selityksiä on ollut monia :D

Mietippä esimiehesi asemassa: Minkä takia palkata uusia? Vanhat ei kapinoi vaan pysyy aisoissa ja hommat hoituu vaikka oiskin pikku mutinaa jostain suusta. Tulos on enemmän plussalla, kun ei aleta makseleen niitä kuluja joita uus työntekijä aina tuo. Koulutuksesta lähtien eläkemaksuihin. Jos homma hoituu ja porukka ei nosta älämölöö. Homma pysyy noin jatkossakin.

Hyvä esimies ajattelee toki alaisiaan, mutta niitä on ollut isovanhempien puheiden perusteella viimeks 60-luvulla. Paskaa johtamista itse ainakin oon työurani aikana nähnyt enemmän kuin hyvää. Kaikista ei vaan oo johtajiks, varsinkaan firmoissa joissa yleneminen tapahtuu virkaiän mukaan. Niissä tuo näkyy aivan farssina.

Kyllä tuosta on älämölöä pidetty aina nähdessä ja väliajat puhelimen/sähköpostin välityksellä. Siitä ei tosiaankaan oo kyse. Tänä vuonna tekemättömän työn määrä on lisääntyny huimasti, kun kellään ei oo ollu poltetta hirveesti tehdä ylitöitä, mutta niin kauan ku se ei ylempää tasoa häiritte me ei voida tuolla kentällä asialle oikein mitään.

No töitä ainakin on, ne on ihan mielekästä, niistä saa kohtalaisen korvauksen ja kukaan ei voi pakottaa tekemään ylitöitä niin vois kai sitä huonomminkin asiat olla :)

Lupaamiani kuvia härmästä. Vuodelta 2008. 14.6 noin klo 13:50.

On se kone.

DSC03236.webp

DSC03233.webp

Uskotteko kuntit kun sanon, että tuossa oli miehekkäät pakoäänet?

DSC03234.webp

Back
Ylös Bottom