Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leijona vatsassani huutaa. Viileämmät kelit tekee sitten heti tämän, että nyt vois syödä koko hellejakson edestä. Viimeinen sunnuntai ennen arjen rytinää (okei, kolme ekaa päivää on virallisesti kolmen tunnin päiviä eikä mulla taida olla edes mitään oikeaa tekemistä ennen loppuviikkoa, mutta silti), joten kupu pullolleen ja aurinkoon röhnimään. Röh röh, murukutkaleet! :)

Hellettä on tällekin päivälle tänään ennustettu. Kävely sattuu, kuuma keli ja pitäis silti jaksaa kävellä tuolla jossain 45 min tänään. Mistäköhän täällä Jyväskylässä löytäisi 45 minuutin kävelylle sopivan reitin, jossa ei olisi nousua (kiipeäminen sattuu eniten)?

Hellettä on tällekin päivälle tänään ennustettu. Kävely sattuu, kuuma keli ja pitäis silti jaksaa kävellä tuolla jossain 45 min tänään. Mistäköhän täällä Jyväskylässä löytäisi 45 minuutin kävelylle sopivan reitin, jossa ei olisi nousua (kiipeäminen sattuu eniten)?
Jyväsjärven rantaraitti. Alban puoleinen pätkä ei varmaan ihan kolmea varttia vie, kun taas sen pidemmän puolen kiertäminen vie toista tuntia, mutta soveltamalla ei varmaan ongelmaa. Mukavaa pätkää tallustella.

Miten menee? Keljuttaako?
Elämä on kärsimystä, mutta koeta kestää...

Hyvää yötä sanoi mummo kun silmät puhkesi!

Tällaisen sähköpostiviestin sain isältäni. Ymmärrättekö minua nyt paremmin?

Jyväsjärven rantaraitti. Alban puoleinen pätkä ei varmaan ihan kolmea varttia vie, kun taas sen pidemmän puolen kiertäminen vie toista tuntia, mutta soveltamalla ei varmaan ongelmaa. Mukavaa pätkää tallustella.

Alku- ja päätepisteen on oltava bussipysäkkejä, joissa on bussiliikennettä tänään :) Rantaraitilta joutuu käytännössä kaikille pysäkeille kiipeämään (poislukien Alban pysäkki, mutta sinne taas ei ole liikennöintiä sunnuntaisin). Mut hyvä idea!

Kyllähän täältä jotain löytyy.

Miten menee? Keljuttaako?
Elämä on kärsimystä, mutta koeta kestää...

Hyvää yötä sanoi mummo kun silmät puhkesi!

Tällaisen sähköpostiviestin sain isältäni. Ymmärrättekö minua nyt paremmin?

Minä kun luulin että Pekka Siitoin kuoli jo ajat sitten. Tai no, kai sieltä Valhallastakin e-mail kulkee.

Aamupalaks kahvia ja jäätelöä. Onneks proteiinijauheet on keksitty, nyt ei millään jaksais syödä mittään ja tissejä pitäis mennä treenaamaan...

Ei hemmetti? Onks tänää mun vika lomapäivä?! Nein nein nein!

Back
Ylös Bottom