Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ole työsähköpostia kattonu kertaakaan. Mutta passin jouduin yön hämyssä hakemassa työpaikalta. Saattaa vartijat naureskella ku mies rullaluistimilla vetää pitkin offiisea ennen puolta yötä ja hakee passin

Minä oon tavannu olla ilman vaatteita, kun vesimittarin lukijat on käyny. Tai vahingossa olen ollut. Se oli vähän noloa.

Tässä uus ammatti minulle, vesimittarin lukija :D

Tässä uus ammatti minulle, vesimittarin lukija :D

Noi on varmaan yllättävän kivoja ammatteja. Ikinä ei tiiä, mitä asunnoista löytää. Mullakin oli käynyt täällä jotain huoltomiehiä ja olkkarin pöydällä olleen sauvan viereen olivat jättäneet nätisti lapun käynnistään. Pitäis vissiin aina kattoa, että kämppä on siisti, kun lähtee jonnekin.

Minä en muista nuoruuden vesimittarinlukureissuitani sauvoja tahi älästömiä NAISia vaan ainoastaan sen kun joskus oli juuri käytä sonnalla ennen yllätys vierailuani. Haisi!

Noi on varmaan yllättävän kivoja ammatteja. Ikinä ei tiiä, mitä asunnoista löytää. Mullakin oli käynyt täällä jotain huoltomiehiä ja olkkarin pöydällä olleen sauvan viereen olivat jättäneet nätisti lapun käynnistään. Pitäis vissiin aina kattoa, että kämppä on siisti, kun lähtee jonnekin.

Näin tasan 40 vuotta sitten: Miksi Kyproksen presidentti esitteli dildoa? | Fiidi.fi | Iltalehti.fi

Mulla ei ole työsähköpostia.

Minulla on, myös työtuoli.

Johnny keksii semmoisen, kunhan kerkee. NYt minusta tuntuu ettei hän ehi.
Mutta linnunpönttömallia mukaillen suunniteltu polkematon polkupyörä on varmasti odottamisen arvoinen!
Visioin että siihen polkupyörään on jo sisäänrakkennettuna ne jalat jotka polkee.

Tiesittekö muuten, että kyläkauppiaan arkiautojen rekisterit on visio ja aktio?

Tiesittekö että niissä on yhteensä 20 sylinteriä?

- - - Updated - - -

Cuutiocenttimetrejä en jaksa laskea. Laiskotuttaa.

Mese on 6300, mutta maranello pitäis kattoa googlesta.

- - - Updated - - -

Jaa no maranello 550 on tietysti 5500. Olishan se pitäny arvata jos olis vähä jaksanu käyttää aivoja. Ruumiin yläpäässä olevia.

- - - Updated - - -

Yteensä yläpäällä laskettuna 11800?

- - - Updated - - -

Tuo ku jaetaan 20 niin pieniä pyttyjä on, tosin hieman kasikymppistä susukia suurempia.

- - - Updated - - -

Tästä heräsi kysymys. Montako sylinteriä ja mitä kuppikokoa MÖYKKYSELLÄ on?

- - - Updated - - -

Uskoisin Kyläkauppiaan vievän voiton tässä asiassa.

Back
Ylös Bottom