Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon koko viikon oottanu soittoo/viestiä töistä, että ei tarvis viä mennä ens viikolla sinne takasi, mutta eihä sellasta kuulu :( PLÖÖÖÖH!

...No sentää parin kaverin mukaa oon saanu enemmä aikaa viikon lomalla ku ne 4-5viikon lomilla. :D

Vietit siis perinteisen suorituspainotteisen loman!

Mä oon kuntit ollu jo neljä viikkoa työssä vuosiloman jälkeen. Ja risstuss notta on ollu kiirusta. En oo kerinny tehä mitään järkevää. Ainoastaan takunnu milloin minkäki onkelman parissa.

- - - Updated - - -

On muuten melko letkeä biisi tämä lenny kravitsin uusi. Joka soi juuri nyt rokilla.

- - - Updated - - -

En tiiä osasinko, ku ei toi tuubi toimi työmaalla. Yritin ainakin ja yritys -> epäonnistuminen on tullut tutuksi ennenkin joten aivan sama vaikka ei onnistunutkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vau! Pitääköhän tämä suoritus palkita oluella.

"naukkasen pullon sitte ehtoolla ku akka on pannu maata"

-häjyt

Perkele! Hallista lähti peltikaltto osittain, kuusiaita meni nurin, hopeakuusi meni nurin, eikö vieläkään sähköjä. Eikai niitä ole tontille tuleva amka makaa maassa. Perkele!

No mitä tässä syöt ku ei oo sähköjä niin kaikki ruuat meni piloille.

Amka on pienjännite sähköverkkojärjestelmä. Taloille tuleva ilmakaapeli on nimeltään amka.

Aina oppii uutta. Oli hyvin mystinen tuo lause minulle. Koen valaistuneeni ja viisastuneeni.

Oho. Nyt roiskahti. Vettä näppäimistölle. Rahkat näppikselle olis kyllä ollu suotavampi vaihtoehto.

Back
Ylös Bottom