Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muuttohommat pulkassa? Se on mainio fiilis!

Mulla on vieläkin kupu täynnä kun duunasin hirvenlihasta ehkä maailman parhaimman murekkeen. Oi jessus miten mehukas ja herkullinen pötkäle! Sisällä oli yllärinä paprikakoskenlaskijaa ja siitä tuli hirvittävän (höhö) hyvä lisä tuohon. :kuola: Nyt ois kyl sellai fiilis, että voisin hakea kipsalta namia ja kattoa jonkun leffan. Viikonloppuna on kisat! Pitäis osata tehä tauluun reikiä oikeisiin kohtiin! Jännää. Onko leffaehdotuksia? Oonkohan mä tänään vähän hyperaktiivinen? :hyper:

Muuttohommat enimmakseen pulkassa, olen viela vanhassa kampassa taman yon ja siivoilen jne. mutta lahestulkoon kaikki tavarat on nyt muutettu.
Itkin koska sain unelmieni tyotarjouksen :)

Mmm mureketta... Tanne kans! Ajattelin tilata pitsan mutta mureke kuulostaa paremmalta. Tai ehka tilaan intialaista...

Muuttohommat enimmakseen pulkassa, olen viela vanhassa kampassa taman yon ja siivoilen jne. mutta lahestulkoon kaikki tavarat on nyt muutettu.
Itkin koska sain unelmieni tyotarjouksen :)

Mmm mureketta... Tanne kans! Ajattelin tilata pitsan mutta mureke kuulostaa paremmalta. Tai ehka tilaan intialaista...

Ui! Unelmien työtarjous kuulostaa aivan mainiolta! Mulle tarjottiin viime viikolla oman alan hommia tosta naapurikunnastakin, joten omaa alaa ois tarjolla hyvinkin tällä hetkellä :) Onneks olkoon, mahtavaa!

Intialainen kuulostaa ihanalta...

Ui! Unelmien työtarjous kuulostaa aivan mainiolta! Mulle tarjottiin viime viikolla oman alan hommia tosta naapurikunnastakin, joten omaa alaa ois tarjolla hyvinkin tällä hetkellä :) Onneks olkoon, mahtavaa!

Intialainen kuulostaa ihanalta...

Nonni, kyllapas me ollaan nyt haluttuja! Meinaatko ottaa vastaan?

Tilasin jo pitsan :D Loysin hyvan diilin, saan myos BBQ wingseja, mozzarellatikkuja ja ranskalaisia ja juoman, kaikki hintaan ÂŁ11.19.

Oon kuullu juttuja että nuoren juristin osa isossa lakifirmassa on ainakin Yhdysvalloissa hyvin puuduttava. Mutta onneksi olkoon kuitenkin, jokainen tulee onnelliseksi omalla tyylillään :)

Nonni, kyllapas me ollaan nyt haluttuja! Meinaatko ottaa vastaan?

Tilasin jo pitsan :D Loysin hyvan diilin, saan myos BBQ wingseja, mozzarellatikkuja ja ranskalaisia ja juoman, kaikki hintaan ÂŁ11.19.

No kun mulla on jo valmiiksi vastaanotettuna tää mun yks oman alan unelmaduuni :) Nyt ois vaan tarjottu toistakin. Mutta pysyn alkuperäisessä.

Uijui, nyt on muuten hyvän kuulonen setti. Älä räjähä :lol2:

Oon kuullu juttuja että nuoren juristin osa isossa lakifirmassa on ainakin Yhdysvalloissa hyvin puuduttava. Mutta onneksi olkoon kuitenkin, jokainen tulee onnelliseksi omalla tyylillään :)

Riippuu firmasta. Taalla laitetaan tosi paljon painoarvoa sille, millainen kulttuuri firmassa on ja etta onko tyontekija sopiva juuri siihen kulttuuriin. Itse olen tietoisesti hakenut firmoihin missa on maanlaheinen ja rento kulttuuri. Tama ko. firma on muistaakseni maailman isoin lakifirma, mutta se toimisto missa olin harjoittelussa ja missa tulen tyoskentelemaan, koostuu melko pienista tiimeista. Myos uusien harjoittelijoiden maara pidetaan maltillisena, joten harjoittelijat saavat enemman vastuuta. Joissain paikoissa joutuu varmaan kopioimaan jne vahan enemman, mutta mita juttelin ihmisten kanssa tuolla niin kaikkia admin-hommia varten on omat tiiminsa. Juristien ei tarvitse edes napytella mitaan koneelle ellei halua... Plus etta mina saan oman sihteerin! :D

No kun mulla on jo valmiiksi vastaanotettuna tää mun yks oman alan unelmaduuni :) Nyt ois vaan tarjottu toistakin. Mutta pysyn alkuperäisessä.

Uijui, nyt on muuten hyvän kuulonen setti. Älä räjähä :lol2:

No ajattelin etta jos tahdot vaihtaa maisemaa :) On se hyva kuitenkin valilla kuulla olevansa haluttu tyomarkkinoilla!

Onneksi tassa on koko ilta aikaa syoda. Lisaksi tykkaan kylmasta pitsasta aamupalalla!

Riippuu firmasta. Taalla laitetaan tosi paljon painoarvoa sille, millainen kulttuuri firmassa on ja etta onko tyontekija sopiva juuri siihen kulttuuriin. Itse olen tietoisesti hakenut firmoihin missa on maanlaheinen ja rento kulttuuri. Tama ko. firma on muistaakseni maailman isoin lakifirma, mutta se toimisto missa olin harjoittelussa ja missa tulen tyoskentelemaan, koostuu melko pienista tiimeista. Myos uusien harjoittelijoiden maara pidetaan maltillisena, joten harjoittelijat saavat enemman vastuuta. Joissain paikoissa joutuu varmaan kopioimaan jne vahan enemman, mutta mita juttelin ihmisten kanssa tuolla niin kaikkia admin-hommia varten on omat tiiminsa. Juristien ei tarvitse edes napytella mitaan koneelle ellei halua... Plus etta mina saan oman sihteerin! :D

Sihteeri on kyllä kova juttu :) Mulle tulee vaan noista isoista firmoista mieleen Kermit Rooseveltin romaani In the shadow of the law. Se on sellainen ihan aito lakimiesromaani, päähenkilöt nuoria lakimiehiä isossa firmassa (eikä mikään Grisham-tyylinen trilleri vaan ihan ehto lakimiesromaani). Muistaakseni viettivät aikaa mm. käymällä läpi asiakasfirman asiakirjoja, miljoonia sivuja...

Tiedättekö mikä näyttää hyvältä? Pitkälahkeiset bokserit yhdistettynä lyhytlahkeisiin sortseihin. Äääh....

Unohdin hakea kaupasta sen vissyn. Ei sisävissyä tänään.

Ja mitä siihen tuhnutteluun tulee niin en tunnusta mitään, joten sohva on edelleen uudehko.

On muuten ihan saatanan tylsää. Vettä satelee hiljakseen, eli ulos ei viitsi mennä. Täytyy varmaan ajella kaverille kahville, kunhan se kotiutuu jossain vaiheessa.

Harmittaa kun oon aina mitannu hauiksen koon väärin :( Nyt tuli kokoa lisää kun aloin käyttää oikeaa tyyliä
MITTAUS YLILAUTA FIT EDITION.webp

Sihteeri on kyllä kova juttu :) Mulle tulee vaan noista isoista firmoista mieleen Kermit Rooseveltin romaani In the shadow of the law. Se on sellainen ihan aito lakimiesromaani, päähenkilöt nuoria lakimiehiä isossa firmassa (eikä mikään Grisham-tyylinen trilleri vaan ihan ehto lakimiesromaani). Muistaakseni viettivät aikaa mm. käymällä läpi asiakasfirman asiakirjoja, miljoonia sivuja...

Hahah, no juu asiakirjojen lapikaymista on varmasti mutta sita tekevat myos osakkaat tarpeen vaatiessa. Ei mua haittaa ajoittaiset tylsat tyotehtavat tai pitkat tyopaivat koska rakastan tata alaa. En osaa kuvitella tekevani mitaan muuta :)

- - - Updated - - -

Hahah, no juu asiakirjojen lapikaymista on varmasti mutta sita tekevat myos osakkaat tarpeen vaatiessa. Ei mua haittaa ajoittaiset tylsat tyotehtavat tai pitkat tyopaivat koska rakastan tata alaa. En osaa kuvitella tekevani mitaan muuta :)

Taitaa Irman jouset pohjata kun ei niistä puhu mitään!

Mömmö, seuraavaksi pitää etsiä hyvä tapa mitata ojentajan ympärys.

- - - Updated - - -

voivoi

Onko Irma hieno nainen?

Mulla on muuten sohvan jouset loppu. Varmaan 80-luvulta täö rotisko.

Tuon kuvauksen perusteella oon aika in love.:haart:

Huomenna röipäivä ja sitten muumilimonadin nautinta

Mullakin on jouset loppu tästä toisesta sohvan päädystä. Silti en muista juuri tässä kohdassa koskaan futterin tyyliin kompastuneeni vahingossa kikkeli edellä naisen reisien väliin. Pitää ilmeisesti siirtää tietsari toisen päädyn kohdalle, tässähän kipeytyy mm. ranne ja selkä.

Back
Ylös Bottom