Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ totta kai ne on tönkkökaaleja. Kun eihän ne nyt halua että niiden kanssa asioidaan. Hölmö sinäkin kun yleensäkään soitat mihinkään virastoon. Jos ei jotain asiaa pysty Siwassa tai netissä hoitamaan niin ei sitä sit tarvi hoitaakaan..:D

Enhän minäkään haluaisi niiden tönkkökaalien kanssa asioida, mutta kun eivät olleet myöskään osanneet suuressa ja mahtavassa interwebissä ilmaista asiaa, joka on tärkeä, niin siksi piti soittaa. En minäkään siitä tilanteesta varsinaisesti nauttinut, mutta yritin sentään tehdä asiasta mahdollisimman helpon meille kaikille. Kaikkialla muualla asiointi sujui tänään kuitenkin varsin mukavaisesti, joten ehkä ne on nää tietyt täti tönkkökaalit, jotka ei vaan osaa. Vakuutusyhtiön toimistollaki kävin. "Minkäslaista Kairalla?" "Toin teille papereita, jos vaikka haluaisitte maksaa mulle rahaa!" "No sehän vaan passaa!" :D

Kyllä virastoissa hengailu aina kotiolot voittaa.

Teillä teineillä se voi olla eri asia, mutta minä kyllä viihdyn kotonani erinomaisesti! Varsinkin kun hain tänään postista tornituulettimen, jota postin tädit olisivat pantanneet viimeiseen asti hyllyssään. "Oho kato, me ollaan unohdettu laittaa sulle toi saapumisilmoitus, olipa hyvä että olit käyny netistä kattomassa!" Right. :jahas:

Miksi ihmeessä? Onhan sulla se tiskikone.

Khihihi

- - - Updated - - -

Minulla myös tiskit odottaa tuola käsitöitäni. Saavat rauhassa odottaa. Eivät häiritse minua, eivät häiritse ketään.

Hälytys! Seksististä läppää havaittu!

Tulin vaa antaa propsit.

E: Ukkoskuuro oli ja meni ja nyt on vielä kummempi. Miten yää nyt näin... linja kuumana Föhrin Juhalle..

Hälyytys, hälyytys. Jääkaappi on varastettu!

Just kiva. Kohta saa taas palella. Tää kyllä riittäis, enempää en lämpöä kaipaa. Otin jopa päiväunet aurinkotuolissa lojuen.

Nyt on nurmikko niin lyhyt kun vaan voi olla. Toivottavasti yöllä sataa kuten luvattu tai se kuolee pois :D

Sitä luulisi, että ois Järkevä Aikuinen tähän ikään mennessä. Paskanmarjat. Jumpan aikana oli alkanut ukkostaa oikein kunnolla ja tämä Järkevä Aikuinen kiljuu autossa jyrinälle ja salamoinnille. Ei näin.

- - - Updated - - -

Ja sähkötki on näköjään poikki. Voi vittu.

Tulipas tehtyä muksujen kanssa reissu lounaisrannikolle. Kiipeilin puussa, kävin Toys 'R Us:issa, rälläsin radio-ohjattavalla helikopterilla ja ratsastin keppihevosella valtatiellä keskellä yötä. Pitkästä aikaa asioita joissa on järkeä. Tekipä hyvää.

- - - Updated - - -

Ainiin, Kupittaan puistossa on hellepäivänä hyvät maisemat, lasten mukaan siellä oli kuulemma lintujakin nähtävänä.

Back
Ylös Bottom