Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä on nyt soinut lauantaista asti päässä. Ne on joutunut töissäkin kärsimään, kun oon lauleskellut Eppuja.

[video=youtube_share;e_UJKk9H4Xs]http://youtu.be/e_UJKk9H4Xs[/video]

Saatana kun olis saanut paremmat geenit niin tarttis juosta näillä keleillä.

Sisälämpötilasta en osaa sanoa mitään kun mittarin mielestä jääkaapissakin on +13. Tuskin on toimiva enää.

Ooksä naapuri!?

- - - Updated - - -

Tai no, kyllä jotkut valko ihoisetkin juoksee näillä keleillä. Katsokaa vaikka viikonloppuna kalevan kisoja.

- - - Updated - - -

Mikakin muistaa katsoa niitä, eikä piirrettyjä.

Eli olet kuin metsäjänis.

- - - Updated - - -

kesällä ruskea ja talvella valkoinen

- - - Updated - - -

Minulla on vain ruskeaa takana.

- - - Updated - - -

:vesahymiö:

katso liitettä 118644

Jos roskakatoksessa on kolme roskapönttöä, niin miksi ihmiset on niin tyhmiä, että täyttävät vaan sitä yhtä? Kaksi muuta melkein tyhjänä ja yks on niin täysi, että siinä on variksille hyvä leikkikenttä tarjolla.

Virastojen ihmiset on kyllä niin umpiluupäisiä tönkkökaaleja, ettei mitään järkeä. Ite pitää kertoa niille asioita ja sitten kun oisit vielä kysymässä niiltä jotain niin ne on jo sulkemassa puhelinta. Tänksit ja pliitsit, piti tämäkin tulla tänne itse kertomaan.

^ totta kai ne on tönkkökaaleja. Kun eihän ne nyt halua että niiden kanssa asioidaan. Hölmö sinäkin kun yleensäkään soitat mihinkään virastoon. Jos ei jotain asiaa pysty Siwassa tai netissä hoitamaan niin ei sitä sit tarvi hoitaakaan..:D

Back
Ylös Bottom