Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee niin ettei rännit ehdi vetämään kaikkea. Tässä uskalla enää mitään toivoa.
Nyt lopetat sen heroiinin käytön.
Eläpä Nasse-setä huutele, adrenaliini on ainoa johon olen koukussa.
Jos kaapin ovi on vinossa, niin mihin suuntaan niitä saatanan saranoita pitää säätää? Paiskon ton lasioven kohta parvekkeelta jonku räkivän moponulikan niskaan.
ItseKoottavaEiAggressiota
Elä heemostu. Siinä on varmaan kaks niitä säätöruuveja per sarana. Toisesta on kallistus ja toisesta oven etäisyys rungosta. Ensin kannattaa kattoa kumpi on oikea ja sitten siitä oikeasta vaan kokeilemaan. Riippuu vissiin vieläpä siitä, että onko se vasen vai oikea ovi...
Sitten tietenkin vielä se, että kumpaa kannattaa lähteä säätämään ensin, ylä-, vai alapäätä.
Saranoita on kolme. Työnsin ovessa olevat kappaleet niin pitkälle kiinni kuin pystyi. Ovi roikkuu silleen, että alalaita on liian alhaalla. Ei mene ovi kiinni siis kunnolla kun ottaa alhaalta vastaan. Jaa-a. Saapa nähä mitä tapahtuu.
Totanoinaaniinääs.
Katopa piruuttaan, että onko saranoiden kolot eri kohdassa jos mittaat kolot ylhäältä vs alhaalta. Eli voisko ovi mennä kohdilleen, jos sen saa käännettyä ylösalaisin? Jos ylipäätään mahdollista saada sitä niinpäin.
Uusissa saranoissa on kolme ruuvia joista keskimmäisestä ( syvennyksessä ) saa säädettyä koko ovea ylös/alas. Kaapin kulmat vois kanssa kattoa, että onko se salmiakin muotoinen. Muutenhan se könöttää aina jostain, jos kulmat ei oo lähellä 90 astetta.
Hei hienoa, saaks sulta apuja kotiin? Mullakin olis ongelmia ovien kanssa :D. Eteisen kaapit on käyttökelvottomat, kun ne ovet ei liu'u kovin helpolla. Oliskos susta apua? Ite luulen, et pitäis vaihtaa koko kaappisysteemi... ;)
Totanoinaaniinääs.
Katopa piruuttaan, että onko saranoiden kolot eri kohdassa jos mittaat kolot ylhäältä vs alhaalta. Eli voisko ovi mennä kohdilleen, jos sen saa käännettyä ylösalaisin? Jos ylipäätään mahdollista saada sitä niinpäin.
Uusissa saranoissa on kolme ruuvia joista keskimmäisestä ( syvennyksessä ) saa säädettyä koko ovea ylös/alas. Kaapin kulmat vois kanssa kattoa, että onko se salmiakin muotoinen. Muutenhan se könöttää aina jostain, jos kulmat ei oo lähellä 90 astetta.
Kyllä mää lähtisin alapään ronkkimisesta liikkeelle.
Mutta mä panenkin nyt maata.
Kyl ne ol aivan samolla kohin. En minä tiiä. Se on nyt tuota oven könötystä vaille valmis. Tämä riittää toistaiseksi. Tulkoon vaikka velipoika kattomaan mikä tuossa kenaa vastaan. Mutta kiitos tästäkin!

^^No ei ihan, kiskoilla kulkee ja taittuu kaksinkerroin sivuun ne ovet.
Edit: tuuks käymään?![]()