Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voin laittaa illalla/huomenna kuvan jos jaksan.

Sielä se juoksi.

image.webp

Hotti, hotimpi, kettuska!

Mä rakennan tällasen viileän tiilitalon sit joskus ku oon rikas ja mahtava. Pikkasen jees kun ei tartte hikoilla ja voi ottaa huoletta päikkärit. Ihanata!

Hotti, hotimpi, kettuska!

Mä rakennan tällasen viileän tiilitalon sit joskus ku oon rikas ja mahtava. Pikkasen jees kun ei tartte hikoilla ja voi ottaa huoletta päikkärit. Ihanata!
Niin lapsuuden tiilitalossa asuneena ei ollut sekään kivaa, kun se tiili sitten lämpiää ja sisällä hikoiluttaa, kun ulkona on jo viilee.

Pitäs lähtee salille. Siellä ei onneks oo ilmastointia, niin tulee hiki jo lämmitellssä.

Niin lapsuuden tiilitalossa asuneena ei ollut sekään kivaa, kun se tiili sitten lämpiää ja sisällä hikoiluttaa, kun ulkona on jo viilee.

Pitäs lähtee salille. Siellä ei onneks oo ilmastointia, niin tulee hiki jo lämmitellssä.
Ei hikoiluta, ei missää vaihee. Täs on toki takapihana metsä, joka luo mukavaa varjoa ja pitää aina puolet talosta varjon puolella.

Ei hikoiluta, ei missää vaihee. Täs on toki takapihana metsä, joka luo mukavaa varjoa ja pitää aina puolet talosta varjon puolella.
Aaa aivan, no se ehkä auttaa.

Keksin muuten edellis yönä hyvän kikan. Yöllä kun heräsin lähes hukkuneena hikeen, kävelin kaapille ja otin sieltä normi pyyhkeen. Se hanan alle ja läpimäräks. Rutistus niin kuivaks kun sai ja siitä itselle peitto. Toimi ja sen takia tulikin sit kertankin nukuttua yli puolenpäivän.

Back
Ylös Bottom