Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siellähän oli Pyr0n tykönä lyöty eilen kuumuusennätyksiä! On se vaan hottia seutua. Väittävät että minä muutin Lappiin, mutta nyt voisin sanoo että eheeeei, täällä ei ole tarpeeksi lämmin jotta tämä voisi olla Lappia. Höhö. No juu. Suihkukonehommia ja sittepä lohisalaattia. Aivan tässä jo suu napsaa! :)

Siellähän oli Pyr0n tykönä lyöty eilen kuumuusennätyksiä! On se vaan hottia seutua. Väittävät että minä muutin Lappiin, mutta nyt voisin sanoo että eheeeei, täällä ei ole tarpeeksi lämmin jotta tämä voisi olla Lappia. Höhö. No juu. Suihkukonehommia ja sittepä lohisalaattia. Aivan tässä jo suu napsaa! :)

Voe tokkiinsa! Täällä se on hottiakin hotimpaa nyt Kaira kuuleppa. Ja totta puhuvat! Se ei ole lappia ellei ole hottia! Vanaha kansa kuule tuumannu näin. Mutta asiasta toiseen, niin söinpä myös ite tuossa lohisalaattia! Oli tieten sillä erolla, ettei ollu lohta vaan tonnikalaa ja ei ollu salaattia vaan couscousta. :)

Nyt kun tuli ruuasta puhe

tumblr_n7ozz4N9qe1qz8z2ro1_500.png

Tais tulla hikoilun maailmanennätys salilla, vaikkei siitä mitään tullu muuten. Terassin kautta olut palautusjuomaksi ja nyt vielä jäätelöö. Kohta on kahvat ja jenkka.

Oon syönyt pelkkää bodiruokaa ilman ainuttakaan cheattia viimiset 3 viikkoa. Huomenna vois ostaa pari DaYm!1!1! (Daim) patukkaa.

Ei oo miestä näkyny. Tarkenoo.

katso liitettä 118461

Tuo tötterö näytti jotenkin tutulta, ja sitten tajusin että määhän ajoin tuosta ohi viime lauantaina.

Pitäis varmaan mennä nukkuun, ihan jo siitä syystä että tämä päivä piirtyy historiankirjoihin otsikolla "Huh huh".

Kyllä mä aatteli noita keleistä nauttia täysin RINNOIN, ku ei tiä millo sitä saa sit loput pidettyä. :D Tänään voi lähteä toimistolta hymy kasvoilla.

Harmi kun itse en vaikuta Pirkan maalla loman aikana juurikaan. Muutenhan kutsuisin fuukkerin seuraksi ponkauspaikoille..

Hymyhän siinä meilläkin tulisi! ;)

Suattaspa tulla muutakin kuin hymy.

- - - Updated - - -

Oho, vokotilla on ollu seurana henkilö, joka vetää vaniljan makuista sikaria ilman vaniljanmakua eli ihan tavallista körssiä!

Kävin salin jälkeen terdellä. Pyylevä, reitevä, persevä. Ei mulla muuta.

Edit. Ai niin, join vain tuoremehua! vokot voi olla musta ylpeä

Mites muuten mr. Jaffakeisarin suhtautuminen Instagramiin on tänäpänä? Vieläkö vastustat ajatusta oman sivun tekemisestä?

Miten saisin suosioni laskun Pakkiksella taittumaan?

En tiedä laskusta, mutta suosio nousee kolmanteen potenssiin kun irmat näkee Topiaksen eiku Judohemmon nuoruusvideon. Älä katko minun käsiä Judohemmo, kun postaan teidän perheen kotivideon. :piis:

[video=youtube_share;1_KBfiDXQMM]http://youtu.be/1_KBfiDXQMM?list=UUvu5nS6NjtrmPoktfsCWdOw[/video]

Oonkohan postannu tämän ennenkin, ei kykene muistamaan.

Suattaspa tulla muutakin kuin hymy.

TĂ–RKEE!

- - - Updated - - -

Oho, vokotilla on ollu seurana henkilö, joka vetää vaniljan makuista sikaria ilman vaniljanmakua eli ihan tavallista körssiä!

Eikös Euroopan Unioni kiellä lähiaikoina tavan körssit vaniljan makuisina, samoin kuin tavan körssit mynthoninmakuisina?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom