Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vautsi, tästähän melkoinen sausagefest on muodostumassa, niinkuin Hilarius Hiiri alias Ultimecia asian ilmaisisi!

Kyllähän JohnyV varmaan myös on paljaskikkelöimässä parhaillaan jossakin, toivottavasti ainakin.

Tuuletin auttaa nukahtamiseen. Tai sitten mela(toniini)a suuhun!

Ostin eilen tuulettimenen. Illalla aloin kokoamaan, ja kappas. Siitä puuttuivat ne propellit kokonaan :D Oli mahtava tunne! Tänään palauttaessani tätä vajaata laitetta, oli kaikki ko. tuotteet loppuneet. > Jatkan siis lattialla nukkumista :D

Uskon vakaasti että tuolla jossain on paljaskikkelinen JohnnyV joka on täysillä hengessä mukana.

- - - Updated - - -

Luultavasti suunnittelemassa pönttöä, johon voi laittaa kottaraisen.

- - - Updated - - -

Jo kasausvaiheessa.

Jätskituutin lipaiseminenhan ei muuta miksikään, jos sitä tapahtuu vain kerran.

- - - Updated - - -

Gairax voisi myös antaa lisäinformaatiota siitä, kuinka monen auton talli on kyseessä?

Garage-hard-lemonade-valittu-413x620.webp

Hetkinen, minä puhun autojen lukumäärästä, te taas tallin koosta!

- - - Updated - - -

Siikkeri, nyt on jätettävä alkoholi pois näistä kuvioista, tiedämmehän että riittävän humalassa on mahdottoman vaikea ajella.

0 % kokis on ihan hyvää, sitä voi lantrata esim. viskillä jos tahtoo makua.

Mä oon jo niin pitkään juonu eksxklysiivisesti vain sitä, etten erota enää punasen ja nolla-kolan mauissa eroa.

Jea, saatiin yks sänpyläkin tänne makkaravestivaalille, montako nakkia menee kerralla?

- - - Updated - - -

Sämpylän väliin siis.

No sano sano. Kyllä mä aavistuksen kuitenkin petyin, kun huomasin Irman kommentoineen tänne, ja luulin hänen olevan alasti, eli paljaspinppisiltään. Mutta sehän tulikin tänne kiroamaan, kuten vain tarinoiden vanhat merimiehet vain osaavat. Ja Ääsjoen Irma.

Back
Ylös Bottom