Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai mitäkö on mielessä? No tällasia kelailin..

Turhaan

Mä lempee koitan tukahuttaa

min raukka vainen voin,

mut siten sinne hehkuvaa

mä tulta yhä loin.

Sill´ kaksi silmää sinervää

sen saapi hehkumaan,

juur´ koska lemmen liekkiä

mä koetan sammuttaa.

Mä koetan muuta aatella –

kaikk´ on turhaa vaan.

Ja koetan häntä kartella,

katsettaan hehkuvaa.

Siinä teille moukat

Mutsi kuoli viime yönä. Aika tyhjä olo. Känni ei ilmeisesti helpottanu asiaa yhtään. Tuntuu et kyneleet on tällä päivälle loppu mut tuskin ne kokonaan on loppu. Aika siirtyä veteen. PAljon jäi sanomatta ja tekemättä. Jos sitä viimesen kerran vannois et niin ei jää koskaan enää tekemättä....

Osanottoni. Juttu, minkä suurin osa joutuu kokee. Toiset liian aikaisin, toiset liian myöhää. Jos ei koe, toinen kokee vielä raskaammmin

- - - Updated - - -

Jottei ihan offtopicics menis niin piti tänää muistuttaa jostain omista? Vai puhuko joku Tomista. Tai tytöistä somista?

Eiku LOMISTA! Tarvii silti raahautua duunii. Päivä menee kirjottaes statusta ja ohjetta tuuraajalle joka ei ehdi seuraavan 3vko aikana tekee mitää.

Mutsi kuoli viime yönä. Aika tyhjä olo. Känni ei ilmeisesti helpottanu asiaa yhtään. Tuntuu et kyneleet on tällä päivälle loppu mut tuskin ne kokonaan on loppu. Aika siirtyä veteen. PAljon jäi sanomatta ja tekemättä. Jos sitä viimesen kerran vannois et niin ei jää koskaan enää tekemättä....

Osanottoni.

Itse pelkään tuota päivää, mutta niin irvokkaalta kuin se kuulostaakin, toivon kohtaavani sen joskus, sillä äidin ei kuulu joutua hautaamaan lapsensa.

Otan osaa. Koskaan se ei ole helppoa, vaikka sitä tietäis odottaakin. Toivottavasti sulla on tukiverkkoa :)

Mikä on sopiva pituus kahlaajalinnun äidin poismenon johdosta pidettävän hiljaisen hetken pituudeksi? Jos se ei ole vielä ohi, pyydän anteeksi. Ja voimia kahlaajalinnulle ja läheisilleen, käyttääkseni kulahtanutta sanontaa.

Mäkin tarttisin jotain voimia. Töihin ja salille etes ensalkuun. Kummastakaan ei tuu nyt mitään. Ei edes hevonvittua.

Aika paska juttu:( osanottoni. Ei siihen känni auta vaan aika. Voimia Kahlaajalintu

Mun pitäis kohta lähteä leikkimään parturi-kampaajaa parturi-kampaajani luo. Laittoi viestin, että tuu käymään liikkeellä, hänen hiukset pitää pestä. Sillä on joku ikäkriisi, eilen näky kuvia kun oli lattia täynnä hiuksia ja tänään kuulema kaikenlaisia värejä. Onkohan se edes ihtensä näkönen vai tepastaako joku riikinkukko ovella vastaan...

21108

Ehkä vähän kiinnostaa

Joko sitä pääsis lähtee. Ajatuksena oli hiipiä vekka sillai ettei kukaan nää.

Lomalle ei lähdetä työpaikalta missään nimessä vaatimattomasti. Suositeltavaa on pukeutua mahdollisimman vähäiseen vaatetukseen (ottaa paita pois jopa kokonaan). Janojuoma on syytä korkata ennen lähtöä näyttävästi ja kuuluttaa isoon ääneen lähtevänsä nyt lomalle, monen viikon lomalle.

Lomalle ei lähdetä työpaikalta missään nimessä vaatimattomasti. Suositeltavaa on pukeutua mahdollisimman vähäiseen vaatetukseen (ottaa paita pois jopa kokonaan). Janojuoma on syytä korkata ennen lähtöä näyttävästi ja kuuluttaa isoon ääneen lähtevänsä nyt lomalle, monen viikon lomalle.

Kyllä, mun casual vacation fridayhyn kuulu shortsit, värikäs paita ja arskat. Muna toki sepaluksesta ulkona. Aamun vittuilin kolleegoille. Videopaltsus olin hiljaa. Mut iltapäivällä pakko luipasta. Olis ollu muuten nopeita urgent hommia.

Epätodellinen olo. Pakko hakee mässyä. Huomen aamulla auto kohti tsadia.

Mä en pääse vielä(kään) lomalle, mutta ajattelin kohta hilpasta junpalle vähän etukäteen. Suhteessa työajan päättymiseen tältä päivältä. Josko sitä sitten ens viikolla vihdoin laittais kaiken kuntoon. Jumalauta.

Hirveetä paskaa kuten kaikki Suomen kesähitit. Lieventävä asianhaara, ehkä sakoilla pääsee.

Back
Ylös Bottom