Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsehän olen täysin selvimpäin. Ja täysin ilman syytä!

Hmh. Sen kerran ku oisin aivan varta vasten asettunu töllön ääreen tähän soffalle, niin ei muka toimi. Just puoltoista viikkoo sitten toimi aivan täysin. Kaikki valot palaa kaikissa lähettimissä ja systeemeissä, mutta ei perkele. Onko se asennettava tuo reeveeree kiinni niin saa edes lehvaa kahtua?! On isot ongelmat, minä tiiän kyllä.

Mä katon europortilta yleisurheilua. mm. NAISten seiväshyppyssä sekä NAISten keihäässä ovat olleet tähän mennessä näyttävimmät suoritukset.

Hmh. Sen kerran ku oisin aivan varta vasten asettunu töllön ääreen tähän soffalle, niin ei muka toimi. Just puoltoista viikkoo sitten toimi aivan täysin. Kaikki valot palaa kaikissa lähettimissä ja systeemeissä, mutta ei perkele. Onko se asennettava tuo reeveeree kiinni niin saa edes lehvaa kahtua?! On isot ongelmat, minä tiiän kyllä.

Kopsauta kylkeen, jos ei auta, toista vähän kovempaa :)

Mä katon europortilta yleisurheilua. mm. NAISten seiväshyppyssä sekä NAISten keihäässä ovat olleet tähän mennessä näyttävimmät suoritukset.
Sullon kunnon viihettä! Mikkään melekein ole niin viihyttävää telekkaria ku naisten seipäät. Hö.
Kopsauta kylkeen, jos ei auta, toista vähän kovempaa :)
En mä ku noi lähettimet on aika uudet ja kiva Soneran poika laitto ne mulle postissa aivan ilmasiks. Laitoin sen reeveereen kiinni ja pistin GI Janen pyörimään :)

No helvetti ja nyt sä ton sanot! Mä oon täällä kattonu saatana piirrettyjä... Ilmoita ensi kerralla vähän ENNEN kun lähetys NAISurheilusta alkaa...

Kairan syy, ku ei ottanu teeveetä aiemmin puheenaiheeksi. Etellinen aihe oli nähkääs juomat aikuiseen makuun.

Pitää varmaan ostaa uusi telkkari ihan varmuuden vuoksi sitten kun The Vesa Show alkaa. Siis joskus ensi vuoden puolella.

Kairan syy, ku ei ottanu teeveetä aiemmin puheenaiheeksi. Etellinen aihe oli nähkääs juomat aikuiseen makuun.
Anteeksi Mika että sulta meinas mennä NAISurheilut ohi. Mä en vaan oikeen aina tiedä milloin ois aika pitää suu kii ja milloin puhua. Koulutus pahasti vaiheessa :(

Mä oon tässä vähän mietiskellyt. Mitä jos muuttaisi Ruotsiin? Sieltä kun tulee niin hyvää musiikkia ja siellä tuntuu muutenkin olevan kaikki paremmin.

Mä oon tässä vähän mietiskellyt. Mitä jos muuttaisi Ruotsiin? Sieltä kun tulee niin hyvää musiikkia ja siellä tuntuu muutenkin olevan kaikki paremmin.

Mä voisin ehkä tulla mukaan...

Swedish versus British Nightclubs

Edit.

Anteeksi Mika että sulta meinas mennä NAISurheilut ohi. Mä en vaan oikeen aina tiedä milloin ois aika pitää suu kii ja milloin puhua. Koulutus pahasti vaiheessa :(

Huoh.. Joo no menköön tän kerran. Meinaa täs välillä olla kärsivällisyys koetuksella mutta jotenkin sitä vaan jaksaa uskoa kun on sussa potentiaalia kuitenkin. Ja tosiaan koulutus kesken vielä..

Tullut kyllä joskus itekin ajateltua, että Ruotsi vois olla lepposa paikka asustella. Ja ruotsi on lepposa kieli. Tai olis jos osais vähän paremmin :D Mutta en kyllä menis vannomaan, että siellä kaikki paremmin on. Eikös siellä pikkasen ole maahanmuuttopolitiikkakin kussut ja ollut hieman suurempaa mekkalointia kuin täällä.

E: Hemmetti, kun ei ole Eurosportia, niin ei voi katella noita teiän kehumia NAISurheiluja.

Namimaiskis.

No niinpä. Hyi-i.

- - - Updated - - -

Mä voisin ehkä tulla mukaan...

Swedish versus British Nightclubs

Kimppakämppä Ruotsissa. Kuulostaa yhtä hyvältä ku se Talo Italiassa.

- - - Updated - - -

Tullut kyllä joskus itekin ajateltua, että Ruotsi vois olla lepposa paikka asustella. Ja ruotsi on lepposa kieli. Tai olis jos osais vähän paremmin :D Mutta en kyllä menis vannomaan, että siellä kaikki paremmin on. Eikös siellä pikkasen ole maahanmuuttopolitiikkakin kussut ja ollut hieman suurempaa mekkalointia kuin täällä.

E: Hemmetti, kun ei ole Eurosportia, niin ei voi katella noita teiän kehumia NAISurheiluja.

Nooo, pikkujuttuja nuo tommoset mellakat. Kunhan se musiikki on parempaa, miehet komeempia, naiset kauniimpia ja kieli paremman kuulosta.

Back
Ylös Bottom